Anjo's 1980 343 DL
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
maar de km stand is voor mij 0,0 relevant omdat geen van de huidige draaiende delen blijft:D hij heeft ook niet al teveel in slecht weer gereden (gelukkig) en dat is ook duidelijk te zien:)
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
de bak is gewijzigd in het voordeel van de 340 en daardoor nog gunstiger ook toch?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Verder ziet hij er gewoon superlekker uit! Uit het hoofd heb ik trouwens nog GLT-stripingsets voor 343, bumpersticker, windschermen voor aan de voordeuren...
- Laurens Post
- Nieuw lid
En ik weet nog wel een box die leegkomt, bij mij in het hoekje.
- V300 register
- Verbannen
Anjo, congrats! Hele mooie auto . Have fun!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
zo net even wat info door zitten neuzen en 't enige verschil in maten etc tussen een .1E kop en een .4E kop is de compressieverhouding, 9,5 voor de .1E vs 9,25 voor de .4E, een erg klein verschil dus:) betekend dus dat ik de .4E kop ga monteren met de geharde klepzittingen zodat het torretje lekker op 95 ongelood kan lopen:D nu nog even kijken wanneer ik daar aan kan beginnen...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Dendorssers;125501 schreef : Zeg Anjo, post is een foto of mail is een foto van zo'n tellerbak! Heb er vermoed ik een gloednieuwe liggen, met km-stand 0,0... Altijd mooi of niet!
Verder ziet hij er gewoon superlekker uit! Uit het hoofd heb ik trouwens nog GLT-stripingsets voor 343, bumpersticker, windschermen voor aan de voordeuren...
Als Anjo bumperstickers op die 343 plakt, krijgt 'ie een pak slaag van z'n pa denk ik
Je wilt nog niet dood gevonden worden in een grijze 343 met reflecterende striping