340 A-team busje van lucas
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vindt 'm echt gaaf.
Petje af voor mensen die er uberhaupt de moed op kunnen brengen en de tijd in steken om zoiets te maken.
En vooral als 't nog van 't A-Team is :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Zal ik mijn witte een matzwart/zijdeglans met grijs Airwolf tintje geven of er een glanzend zwarte Knight Rider paintjob op rollen?

H? Je werkt bij Carlo? Dan zit het met de liefhebberij wel goed. Als je d??r niet besmet wordt dan weet ik het niet meer...lucass;117992 schreef : schmidt is waar ik werk:yesyes:d maar de auto is in limburg afgekeurd:s

- V300 register
- Verbannen
-
@bodejodel ja klopt...alleen 3series worden daar vervloekt zoals je weet
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
punkazz;118038 schreef : Beetje zeer blijft zoiets wel doen. Desalniettemin vind ik het resultaat wel coolio -> www.carbagerun.nl/
cool:
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ja idd, ik ben daar met de Volvo 700 Vereniging aan het sleutelen geweest.lucass;118112 schreef : @bodejodel ja klopt...alleen 3series worden daar vervloekt zoals je weet
Dat kan met elke auto. Dat is gewoon een techniekje. (tikje ter hoogde van het achterwiel)danielk;118132 schreef : Is dat APK waardig zo'n 'bullbar', tis niet dat je met deze uitvoering criminelen van de weg kunt duwen zoals de Amerikaanse politie altijd zo mooi doet.
- V300 register
- Verbannen
-
@Anjo: +1 !
- V300 register
- Verbannen
-
maargoed, zaterdag word er weer geklust....kzit te denken om van een ouwe gasklep een soort 2weg uitlaat systeem te maken....1tje is het originele traject....en als je de gasklep ergens halverwege de pijp opent...word een open pijp geopend....of zoiets;)
- Mark Smeets
- Moderator
-

forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=118061&postcount=931
- V300 register
- Verbannen
-