340 A-team busje van lucas
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

"De auto is aangekocht door een medewerker" deed me vermoeden dat het een enkeltje cross was.
Maar dat is het nog net niet dus, alleen uitstel van executie.
Ik zie trouwens dat ik me heb vergist. Het kenteken is BIJNA hetzelfde, en maar goed ook, dat betekent dat de 69 nog in oorspronkelijke staat is.
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2958
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Ziet er ook behoorlijk goed uit vind ik.
- V300 register
- Verbannen
-
'm helemaal niet aanpakken en naar de stort brengen. D?t is zonde.
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;118038 schreef : Beetje zeer blijft zoiets wel doen. Desalniettemin vind ik het resultaat wel coolio -> www.carbagerun.nl/
Let wel, dan moet de auto nog APK hebben! Logisch, anders mag je er niet mee de weg op

Ik ben het met Jos eens, helemaal neit zonde, want de APK is verlopen en waarschijnlijk was de auto dan toch gesloopt..
Wat is eigenlijk EXPO editie? Nooit van gehoord?
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hier in de buurt staat een totaal vergane streekbus uit 1972. Qua leeftijd zou het een leuke museumbus kunnen worden, maar qua conditie is die bus te ver heen om er nog iets fatsoenlijks van te maken. Dan liever die bus strippen en onderdelen bewaren om nog rijdende soortgenoten de komende decennia op de weg te houden. Alles bewaren is toch zinloos (lees: onmogelijk).
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
deze eigenaar is eindelijk eens iemand die geld uit durft te geven aan een 300 (lees o.a. koppeling vervangen; fuseekogels vervangen en die verf was ook vast niet gratis!) hoeveel mensen schrikken zich dood van de prijsjes voor normale slijtage en donderen de auto gelijk de gracht of slooppremie in?!
een restauratie is wat anders als deze manier maar het is iig al vele malen beter als wat een doorsnee v300 rijder doet!!!!