BuGGr: Volvo 360 S6
- Mark Smeets
- Moderator
-

Wat voor een velgen liggen er nu onder? ben toch wel benieuwd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;113835 schreef : benzine lucht lijkt me te verklaren door de poreuze brandstofslangen (van ouderdom). De benzine lucht is vaak het ergste als de auto net vol is getankt. Alle slangen dus even vervangen. Via de zoekfunctie vind je er vast meer over op het forum
Wat voor een velgen liggen er nu onder? ben toch wel benieuwd
ik rook het 't ergst toen ik mn fiets ff terug had gehaald van het station en de klep los stond (is ook niet zo gek dat je wat beter ruikt dan), de tank was bijna leeg (neemt niet weg dat die slangen vervangen zoiezo geen slecht idee is). Als het droog blijft komen er vanavond foto's, velgen zijn Cromodora Ruote CD683 15", maar kan er zo geen plaatje van vinden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
De volvo 360 3drs ziet er puik uit. Dat is een hele mooie investering. Je voornemens klinken goed en serieus. Stilletjes is dat ook belangrijk, aangzien er niet zoveel 360, 3drs meer zijn. Upgraden naar museumstaat zou helemaal geweldig zijn, maar is misschien nu nog ff een brugje te ver.
Het is wel verstandig de auto te laten taxeren. De verzekeringswaarde van deze auto zal dan ver boven de economische waarde uitstijgen. Dat is belangrijk bij schade of bij de beslissing of deze auto uit het buitenland terug gebracht zal worden. Zo leren eerdere ervaringen bij de club.
Succes en veel plezier toegewenst.
- V300 register
- Verbannen
-
BuGGr;113775 schreef : Dat klopt, en iemand heeft me al gespot toen ik langs de N35 stond te bellen, kon ff niet terug toeteren
Net ff met de verstraler tussen de weilanden door gereden, net alsof je overdag rijdt
Binnenkort eerst maar eens het blokje een goeie beurt geven nadat ik wat meer ingelezen heb hoe deze volvo's in elkaar zitten. toyota...volvo..whats the difference :hmmz: Flinke benzine lucht en kom er net achter dat ie koud slecht start.
Als dat gisteren was dat je gespot bent dan was ik dat. Ik zag idd dat je aan het bellen was.

Ik heb gisteren mijn 340 dl uit Nagele opgehaald. En ik moet zeggen dat ik het een leuke auto vind

- V300 register
- Verbannen
-
BuGGr;113787 schreef : bedankt
dat ze anders waren kwam ik al snel achter toen ik de motorkap aan de verkeerde kant wou openen
Tja, en het grote verschil, zeker als je de verkeerde leeftijd kiest, is dat het blok anders staat onder die kap.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Denniz;113846 schreef : Als dat gisteren was dat je gespot bent dan was ik dat. Ik zag idd dat je aan het bellen was.
Ik heb gisteren mijn 340 dl uit Nagele opgehaald. En ik moet zeggen dat ik het een leuke auto vind
Haha 2 'newbies' die elkaar spotten!
Dat is toch wel grappig (vind ik dan) :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;113850 schreef : Haha 2 'newbies' die elkaar spotten!
Dat is toch wel grappig (vind ik dan) :yesyes:
cool! dat is puur toeval en best wel grappig ja

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-