BuGGr: Volvo 360 S6
- V300 register
- Verbannen
-

Ik heb sinds vandaag een Volvo 360 S6 3d hatchback '88 voor dagelijks vervoer. De komende tijd ga ik de 360 een beetje opknappen. aandachtspunten zijn wat roestputen en motorisch is niet naar mijn zin (aan de benzinedampen te ruiken staat ie te rijk, ook als ie warm is.).
De 360 zal voornamelijk veel onderweg zijn voor mn andere project, mn toyo corolla die nu niet meer is als een chassis op assensteunen.
Ik zal van de week fatsoenlijke fotos maken, dit zijn de foto's die de verkoper op maktplaats had gezet. Deze velgen zitten er (gelukkig) niet meer onder.
Gr. BuGGr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat voor velgen zijn het eigenlijk?
Wat voor Corolla had je hiervoor? Toch geen AE86 zeker

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

De rolla is geen ae86, maar een e10 (uit '94) en ik wou eens een rwd auto voor niet alteveel en ben zo bij de 360 gekomen. Vraagprijs was de laagste van de 360's die op mp stonden

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;113760 schreef : Ah, die wagen heb ik al eens gespot. Ergens bij Hellendoorn, klopt dat?
Ja klopt, stond te koop in Nijverdal. Staat in dit forum al iets over bij "Gespot" en bij "Interessante advertentie"
(Weet ik toevallig omdat ik rond die tijd mijn volvo kocht en dit forum veel bezocht)
- V300 register
- Verbannen
-
Krekkelens;113765 schreef : Ja klopt, stond te koop in Nijverdal. Staat in dit forum al iets over bij "Gespot" en bij "Interessante advertentie"
(Weet ik toevallig omdat ik rond die tijd mijn volvo kocht en dit forum veel bezocht)
Dat klopt, en iemand heeft me al gespot toen ik langs de N35 stond te bellen, kon ff niet terug toeteren

Binnenkort eerst maar eens het blokje een goeie beurt geven nadat ik wat meer ingelezen heb hoe deze volvo's in elkaar zitten. toyota...volvo..whats the difference :hmmz: Flinke benzine lucht en kom er net achter dat ie koud slecht start.
- V300 register
- Verbannen
-
BuGGr;113775 schreef : toyota...volvo..whats the difference
Gerelateerd aan het 'otto principe',... niets.
Verder zo ongeveer alles.
Leuke 3 deurs 360 en welkom!

- V300 register
- Verbannen
-
Volvo Jan;113786 schreef : Gerelateerd aan het 'otto principe',... niets.
Verder zo ongeveer alles.
Leuke 3 deurs 360 en welkom!
bedankt

dat ze anders waren kwam ik al snel achter toen ik de motorkap aan de verkeerde kant wou openen