De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ooit hoop ik de mijne een zelfde behandeling te kunnen geven, het sparen is al begonnen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;213618 schreef : Persoonlijk vind het vertrouwen in het bedrijf belangrijker dan de prijs.
Ik ook maar het gaat me een beetje om een realistisch beeld, op internet lees je van alles tussen de 1000-4000 dus daar wordt je ook niet heel veel wijzer van :uh-uhh:
Top dat je het gelijk groots aanpakt en dus ook allerlei rubbers vervangt (zijn die dan nog te krijgen? Deur en achterkleprubbers wel weet ik maar raamschraaprubbers b.v.?) :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Maurits Cassee;213720 schreef : Ik ook maar het gaat me een beetje om een realistisch beeld, op internet lees je van alles tussen de 1000-4000 dus daar wordt je ook niet heel veel wijzer van :uh-uhh:
Top dat je het gelijk groots aanpakt en dus ook allerlei rubbers vervangt (zijn die dan nog te krijgen? Deur en achterkleprubbers wel weet ik maar raamschraaprubbers b.v.?) :y:
Voor 1000 euro komt er alleen een spuiter de cabine in en rammelt er even 2 blikken verf overheen. Dan moet je hem compleet kaal, strak, afgeplakt en ontvet afleveren.
Voor 4000 euro gaat de spuiten waarschijnlijk ook nog wat schuren/strakmaken etc.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zeg maar tot aan de stap waar je plamuur gaat gebruiken. Dat kun je ook maar beter overlaten aan de vakman.
Ohja, dat was ook kaal aanleveren. Niet geschuurd maar wel gestript, gelast, gladgeslepen e.d.