De Witte 1988 360 GL Sedan van Jeroen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kunnen we straatracen haha
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan kan hij beter een kant en klare Cupauto kopen... die zie ik wel eens te koop staan en dan "kost" het geen 360. Daar zijn er niet zoveel meer van... :+
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;190568 schreef : Dan kan hij beter een kant en klare Cupauto kopen... die zie ik wel eens te koop staan en dan "kost" het geen 360. Daar zijn er niet zoveel meer van... :+
Bovendien, de cup-360's die ik op internet ben tegengekomen kosten echt niet meer dan een fatsoenlijke niet-cup-360.
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb een grote 53 liter ringtank achterin liggen. Het nummer weet ik niet.
Ik heb hem op 18-06-2009 laten inbouwen. Misschien dat ze het dan makkelijker kunnen terugzoeken?
Je kunt ook mijn LPG installatie er in leggen natuurlijk, scheelt je ? 600, aan manuren...

- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;190575 schreef : Je kunt ook mijn LPG installatie er in leggen natuurlijk, scheelt je ? 600, aan manuren...
En je krijgt een lekkere lunch, een gezellige dag en heel veel lieve aandachtsvragende blikken van zijn kinderen

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;190575 schreef : Het ontbreken van een opbergruimte voor het reservewiel is minder lastig dan het ontbreken van kofferbakruimte. Het reservewiel kun je in de kofferbak leggen en als je daar extra ruimte nodig hebt zet je het achter een voorstoel. Een tank verplaats je niet zo snel even.
Ik heb een grote 53 liter ringtank achterin liggen. Het nummer weet ik niet.
Ik heb hem op 18-06-2009 laten inbouwen. Misschien dat ze het dan makkelijker kunnen terugzoeken?
Je kunt ook mijn LPG installatie er in leggen natuurlijk, scheelt je ? 600, aan manuren...
Mee eens. Ik zal ze eerst nog es bellen dan en die datum noemen, ik neem aan dat ze wel een administratie bijhouden van wat ze gebouwd hebben. Hoeveel kilometers reed jij op zo'n tank?
Tja, ik kan jouw installatie overnemen, maar dan heb ik hetzelfde probleem als Steven M., ik zou het dan toch moeten laten doen en voor dat geld dan kan ik net zo goed een nieuwe installatie nemen m?t garantie