360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- V300 register
- Verbannen
-
Waarom moeilijk doen met computers bij een B234F als je op LPG gaat rijden?? Wie wil er dan nog op benzine rijden?!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als je een verdamper hebt doen de computers niks.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
240 kabelboom heeft de motoraansturing los van de rest van de auto, veel makkelijker, kost je misschien E50.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik moet het dus nog even stellen zonder de woeste pk's van een B200E.
De H?R word wel uit de stalling gehaald en gedemonteerd, dus er is werk zat.
Als er tijd is wil ik ook nog wel even in de motor kijken om te zien wat de schade is.
Ok, dan is dat wellicht interessanter ja. Ik wist eigenlijk niet dat die 240's ook LH2.4 hadden? Ik heb dat altijd gezien als ?chte ouwe bakken...Volvo 740TIC;100153 schreef : Eeuhm lijkt misschien zo maar dat is het niet. De kabelboom van de donor 740 zit helemaal met de rest van de aansturing van koplampen verweven is een een hoop werk om netjes te demonteren, laat staan alle bedrading uit te zoeken als het demonteren eenmaal gelukt is.
240 kabelboom heeft de motoraansturing los van de rest van de auto, veel makkelijker, kost je misschien E50.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Toen ik de 'sochtends de stalling inliep om hem naar zijn laatste rustplaats te brengen en hem weer zag staan begon ik nog wel even te twijfelen... wat een gave auto.
Foto's willen niet uploaden, dus die volgen nog...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
:pics::pics::pics:
Technische uitdagingen zijn er om opgelost te worden, en snel een beetje!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Toch maar besloten om de wagen op de ambulance te zetten en richting de bekende schuur in Landhorst te gaan.
Daar aangekomen zijn we begonnen met de demontage waarbij wel hier en daar wat rottigheid tegenkwamen.
Op sommige plaatsen was de koets dan weer verrassend hard!
Mooi donormateriaal voor Erik dus.
De buit:
1 auto aan plaatwerk van variabele kwaliteit
1 beschadigde bodykit
2 rode bumpers
1 mooie voorruit
1 goed gebruikt GLT interieur met hier en daar wat onnodige beschadigingen met een perfect strak hemeltje (binnenkort te koop)
4 deuren met roest op de bekende plekken
4 hele goede en 2 nieuwe koplampen.
2 zo goed als nieuwe mistlampen
4 hele goede achterlichtunits
1 CV systeem
1 nieuwe radiator
1 set bijna nieuwe slangen uit de motorruimte
1 kabelboom
1 defecte motor
1 bekrachtigd stuurhuis + aanhangsels
4 Koni's! :w00t: (in ieder geval achter, maar de inbusjes op de voorste dempers doen ook daar Koni's vermoeden.
2 Verlagingsveren
2 Verlagingsblokken
2 goede voorpoten
Er is nog een klein beetje van over bij Erik in de schuur omdat het zondagavond wel heel erg laat werd. Dat komt er volgende keer (week) nog af.
Deze auto zal verder leven in vele andere 300's die mede door Erik gered gaan worden, evenals in mijn mijn witte 360 sedan
Erik bedankt voor je hulp, je werkplaats, de koffie, een goed bed en de octupussies!
Het was beregezellig! (en zonnig, ik ben verbrand!
)De volgende keer moeten we niet vergeten de wijn op te drinken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





