show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Laurens' Volvo-projecten
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2011 22:54 #874793
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Alle vacuumslangen vervangen, deze waren uitgedroogd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
19-05-2011 23:21 #874799
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Laurens' Volvo-projecten
Ok, zou een oplossing kunnen zijn. Vacuumslangen waren na een terugslag eraf geslagen. Sindsdien loopt hij niet lekker. Zit idd ergens valse lucht, want op dit moment loopt hij wel goed stationair, maar trekt voor geen meter bij gasgeven..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2011 23:23 #874800
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Laurens' Volvo-projecten
dan zou ik zeggen; kijk eens of het vacuumslangetje op je Renix goed aangesloten zit (direct naar het inlaatspruitstuk)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2011 14:56 #876046
door Laurens Post
Zo vandaag er eens op uit geweest met de 360 voor de 345 om de papieren te vinden. Allereerst naar de TUV in Gronau getuft, maar daar wisten ze me mij alleen te antwoorden dat ik naar de Ahaus heen moest. In Ahaus aangekomen op zoek naar het kantoor van de papierenafgitfe. Een aardige vrouw is een halfuur voor mij aan het rondbellen geweest en als antwoord kwam er uit gerold. Dat ik als nederlander woonachtig in Nederland in Duitsland geen papieren op kan vragen. Weet je iemand die woont in Duitsland dan moet die persoon voor jou de papieren opvragen (als ze er zijn). Maar ik moest bij de RDW langs gaan.
De 360 rijdt heerlijk evenals de 340.
De 360 rijdt heerlijk evenals de 340.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2011 15:32 #876048
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Laurens' Volvo-projecten
Even TrabiTom vragen?

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-06-2011 15:50 #876049
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Dat klinkt wel als een goed idee ja.
Je kunt het ook z? proberen bij de RDW, op de laatste fehac vergadering heeft een vertegenwoordiger van de RDW verteld hoe dit in zijn werk gaat en is niet onmogelijk, ook met de nieuwe regels niet.
Het komt er op neer dat je aanvraag in behandeling genomen wordt en er een onderzoek gedaan wordt naar de identiteit van de auto dmv het opvragen van een verklaring van geen bezwaar bij de instanties in het betreffende land. Met name bij zuid-europese landen is er nog vele documentatie decentraal en alleen beschikbaar op papier in het betreffende regiokantoor, maar met Duitsland zou het snel geregeld moeten kunnen zijn.
Het helpt overigens wel als je d.m.v. foto's, oude nummerplaten, oude documentatie een of meerdere kentekens waar de auto onder gereden heeft kunt aanleveren. Daarmee wordt de vraag richting de buitenlandse overheid concreter dan met alleen een merk/type/chassisnummer en is er dus meer kans op een snel antwoord.
Voorlopig hanteert de RDW een beleid dat ze g??n kenteken afgeven als er geen reactie komt van de buitenlandse authoriteit. Dus als je denkt het zelf sneller te kunnen dan de aanvraag van RDW naar de Duitse overheid; doen!
Je kunt het ook z? proberen bij de RDW, op de laatste fehac vergadering heeft een vertegenwoordiger van de RDW verteld hoe dit in zijn werk gaat en is niet onmogelijk, ook met de nieuwe regels niet.
Het komt er op neer dat je aanvraag in behandeling genomen wordt en er een onderzoek gedaan wordt naar de identiteit van de auto dmv het opvragen van een verklaring van geen bezwaar bij de instanties in het betreffende land. Met name bij zuid-europese landen is er nog vele documentatie decentraal en alleen beschikbaar op papier in het betreffende regiokantoor, maar met Duitsland zou het snel geregeld moeten kunnen zijn.
Het helpt overigens wel als je d.m.v. foto's, oude nummerplaten, oude documentatie een of meerdere kentekens waar de auto onder gereden heeft kunt aanleveren. Daarmee wordt de vraag richting de buitenlandse overheid concreter dan met alleen een merk/type/chassisnummer en is er dus meer kans op een snel antwoord.
Voorlopig hanteert de RDW een beleid dat ze g??n kenteken afgeven als er geen reactie komt van de buitenlandse authoriteit. Dus als je denkt het zelf sneller te kunnen dan de aanvraag van RDW naar de Duitse overheid; doen!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2011 14:59 #876378
door Laurens Post
Dan denk ik dat de eerst volgende stap is RDW mailen. En anders daar met deze auto er naar toe gaan en laten zien om onderzoek naar indentiteit te laten uitvoeren.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2011 22:31 #876623
door Laurens Post
Ik ben bang dat ik morgen aangifte moet gaan doen bij de politie. Ze hebben in mijn garagebox ingebroken en alle grijpbare gereedschap meegenomen. Waarschijnlijk zijn ze al eerder/vaker geweest. Ik mistte al eerder iets. Ik kon vanavond de box zo open doen zonder sleutel. De deur is nu gebariceerd en zaterdag worden er nog meer maatregelen genomen.
Dus voorlopig moet ik weer gaan sparen voor nieuw gereedschap.
Dus voorlopig moet ik weer gaan sparen voor nieuw gereedschap.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2011 22:36 #876628
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Laurens' Volvo-projecten
Jeh, dat is 1 van de k**tste dingen die je maar kan overkomen. Het idee ook dat ze weer kunnen terugkomen en dat je spullen niet veilig zijn.
Tip: neem toch maar zo'n vliegtuigbunker op het vliegveld.
Tip: neem toch maar zo'n vliegtuigbunker op het vliegveld.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-06-2011 22:37 #876629
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Laurens' Volvo-projecten
aj, dat is vervelend Laurens!
ik zit telkens heen en weer te slepen met een kist gereedschap tussen de garagebox en ons huis; en de volgende keer dat ik me afvraag waarom ik dat ook alweer doe zal ik zeker aan deze nare situatie denken
ik zit telkens heen en weer te slepen met een kist gereedschap tussen de garagebox en ons huis; en de volgende keer dat ik me afvraag waarom ik dat ook alweer doe zal ik zeker aan deze nare situatie denken
Moderators: Mark Smeets