Volvo 340 GL sedan h5 1985
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;49516 schreef : Wat een mooie auto('s)!!:worship:
Velgen laten stralen en spuiten is zonde van je geld, je moet ze gewoon zelf schuren en spuiten. Veel goedkoper en leuker! Tenzij je er haast mee hebt natuurlijk.
Maar zowel je GL als de DAF zijn echt schitterend! Daar moet je zuinig op zijn:)
Gelukkig is het spuiten geen probleem voor mij. Alleen het goed kaal krijgen van de velgen zal moeilijk gaan met alleen schuurpapier?
In ieder geval, wanneer de auto weer uit de stalling komt, zal ik eerst maar eens kijken hoe de wielen er aan toe zijn, misschien valt het allemaal wel mee.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb hem destijds gekocht, en na een half jaar weer verkocht aan een man uit aarle rixtel! ik heb 7 auto's er na gehad, maar alleen van deze verkoop echt spijt gehad....
vreselijk die wieldoppen eronder zeg, de originele (stalen) velgen waren aan het afbladderen, en ik wilde die black beauty velgen opknappen maar dat was er nooit meer van gekomen.
ik had nog es een paar keer via de rdw gekeken of de nf-60-jt nog reed, maar er stond alleen dat de apk was verlopen, dus ik vreesde het ergste...
maar ik ben blij dat hij bij een liefhebber terecht is gekomen, en ik hoop hem ook nog een keertje te zien, het was toch mijn eerste auto...
www.autoweek.nl/autoreview/17830/Volvo-340-GL-14
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;49520 schreef : Wat dacht je van zo'n vetilatortje. Heerlijk alternatief voor airco en het scheelt benzine want je hoeft je raam niet open te doen.
Lol, er zit toch gewoon ventilatie in je auto!
*edit: Wat een strakke prachtbak!
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Uiteraard het dash niet rood

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;117717 schreef : Er zijn wel degelijk 300's geleverd die rode bekleding hadden, ik geloof dat die ook rode deurpanelen hadden?
Uiteraard het dash niet rood
343 Black Beauty;)