rode 360 GLT
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik heb ook al een dreigmail gehad over het kawasaki groen spuiten van mijn 340, en ik vind dat het altijd nog de beslissing van de eigenaar van de auto is en van niemand anders, hoe jammer sommigen dit soort zaken ook zullen vinden ze hebben er helemaal niets over te zeggen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik denk ook niet dat het mooi staat bij een oud neusje. Ik denk dat zwarte of chroomen spiegels mooier zijn. Desnoods glanzend zwart gespoten.volvomaniac;67920 schreef : Joost, volgens mij staat het bij jouw auto niet. Althans, dat vind ik.
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Wie weet staat het w?l mooi?
Serieus? :eek: Dat is triest zeg... :uh-uhh:AvdAkker;67934 schreef : ik heb ook al een dreigmail gehad over het kawasaki groen spuiten van mijn 340
Van een clublid?

Als het nu een in concoursstaat verkerende zeldzame Black Beauty of ander speciaal zeldzaam model was... Zelfs d?n is het nog de keuze van de eigenaar en mogen wij alleen zeggen wat we ervan vinden.
Ik vind het geweldig wat jij doet met je auto. Zo iets zie je normaalgesproken alleen bij golfjes en Aziatische meuk.
Dit wordt een imagobuilder. Misschien niet het imago dat iedereen graag ziet, maar het zet de 340 wel in een ander licht...
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Knap hoor, zeggen dat het niet staat terwijl je het nog n???t gezien hebt...:humor:
Kijk eens naar die ex-R-sport die te koop aangeboden wordt, die witte.
De planning is dat ik hetzelfde krijg, dus ??k meegespoten bumpers en misschien wel de grille. Of het mooi wordt? Geen idee.
Maar ik ga niet voor niets een van mijn vele buitenspiegels op proef spuiten.
Kan ik kijken wat het effect is.
Zo, terug naar die GLT nu.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wild net gaan zeggen dat we het hier beter over Jeroens GLT konden hebben toen ik het zoveelste topicreplymailtje van dit topic kreeg zonder dat de woorden GLT er in vielen...volvofiel;67993 schreef : Jongens, zullen we het even over die rode GLT houden?

Als je een beetje fantasie hebt kun je je wel voorstellen hoe zoiets er uit gaat zien. Hopelijk hebben we het allemaal mis!volvofiel;67993 schreef : Knap hoor, zeggen dat het niet staat terwijl je het nog n???t gezien hebt...:humor:
Inderdaad!volvofiel;67993 schreef : Zo, terug naar die GLT nu.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Doeke Dobma;68032 schreef : Ja, maar...
;)
...de spiegels zijn mooi, denk erover om mijne wit te spuiten.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bij een 3e type zeker! Die is al zo "gladjes" vormgegeven dat ik zwarte spiegels en bumpers echt storend vind!volvo freak;68053 schreef : echt een mooi resultaat de spiegel in kleur meegespoten van de carrosorie kleur...
Bij mijn vorige 360 waren ze meegespoten (maar donkergrijs, dus dat viel niet heel erg op) en bij de H?R zijn ze ook ooit meegespoten. Vreselijk verkrijt, maar die gaan zeker opnieuw rood worden als de tijd (en de eerste vrucht van mijn geldboom) rijp is.

- J. Ruiter
- Verbannen
-