Volvo 340 DL 1984 alias "Winterbakkie"
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Dutchie;32993 schreef : Ik had hetzelfde probleem met de beide velgen voor. Niet zachtjes tikken met een hamer en een blokje hout, maar lekker hengsten met een kunstof hamer. Wiel stukje draaien, en maar weer hengsten. Wel zorgen dat je auto stevig staat!!!!
kan ook, is ook effectief:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
daar hoord het niet thuis. fabrieksaf wordt er op geen enkele auto een vet op de naaf gesmeerd. reden? frictie en meer niet.
en harry dat hadden we zelfs geprobeerd wou niet lukken.
ook met een koperen staaf op de achterkant van de velg en ook geen succes.
dus dan maar kruipolie er tussen en weer raggen.
en dan allerheilig. Remreiniger erover heen om te ontvetten :yeah: en dan een doekje

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
erikb;33010 schreef : Euh, wanneer je aan de kant van de weg staat met een lekke band is dat allemaal niet zo vanzelfsprekend ...
run-flat :humor:
btw, ik ga zo mijn wielen ophalen van de straler, daarna worden ze lekker in de 2K-verf gespoten.

- V300 register
- Verbannen
-

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
ik heb het liever in ??n keer goed, anders moet ik weer naar de straler/spuiter voor de epoxy.
dan moeten we maar wat langer wachten... :0
- V300 register
- Verbannen
-
alex;33030 schreef : btw, ik ga zo mijn wielen ophalen van de straler, daarna worden ze lekker in de 2K-verf gespoten.
Alex: wie doet dit hier in de regio? ik heb nl. nog 7 dichte stalen velgen voor mijn 76-er te stralen/spuiten en ben wel benieuwd waar je dat laat doen.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
... pfieuw... wat een weer vandaag... begon koud, dus ik vanmorgen trui aan en naar Drachten gereden voor de Opel Rekord '67 schermen. in goede staat voor een hele mooie prijs! wat een mazzel weer!

verder nog even naar Harderwijk geweest voor een hefbrug, die verrijdbaar is, ook lang niet duur... maar wel van Chinese makelij...

ff rondkijken dus nog maar.
Laatste nieuws van de plaatwerker spuiter, hij is volgende week klaar.
Ik ga vanavond even kijken of 'ie ook niet dat "ene hoekje" in de deur is vergeten, waar dat driehoeksraampje komt te zitten.
Groetels...
- V300 register
- Verbannen
-
Ben trouwens net terug van vakantie in Itali? en Oostenrijk; geen e-n-k-e-l-e 3-serie gezien!