Alex zn Volvo 343 DL 1977
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Alex;212852 schreef : Kan niet wachten om met dit weer eens lekker te gaan toeren, maarrr...
Ik moet eigenlijk nog steeds een nieuwe remkrachtverdeler/hoofdremcilinder hebben voor de 343 uit 1977.
Heb alwel een tweedehandse met revisie-set, maar heb liever een nieuwe, als ze nog verkrijgbaar zijn.
Wie weet waar ik deze kan vinden en waar ik op moet letten m.b.t. de verschillen van eerdere/latere types?
Groeten Alex.
Ik ga de mijne binnenkort slopen. Het is een gatenkaas 343 met totaal geen perspectief. Kom maar langs, dan kunnen we kijken wat je meer nodig hebt. Prijs oid. komen we wel uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb eigenlijk liever nieuw, maar begrijp uit de reacties dat deze nieuw niet meer leverbaar zijn?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Je zou RJV even moeten contacten, die weet zo ongeveer het meeste van de vroege types:)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Orgineel houden is in deze ook wel mooi......zolang het kan
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Daarnaast wil ik het wel veilig hebben, nu kan ik er ook nog wel mee rijden, maar voel me daar niet fijn bij.
Liefst wil ik het dus gewoon nieuw hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
nl.kapaza.be/belgie/autos?ca=1_s&q=volvo...color=&color=&color=
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Ze zouden toch niet en 343 met dat interieur gesloopt hebben?
Zou ronduit dom zijn om dat te doen.
Aan de andere kant, ik zoek nog steeds een nieuwe HRC.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Inmiddels heb ik veel moeten inleveren op de hobby i.v.m. gezondheids- & financiële omstandigheden, waar ik verder niet op in zal gaan.
Mijn 343 heb ik weer uit de stalling gehaald en plotsklaps spelen er allerlei problemen op door de lange stilstand.
Ik heb er geen geld en geen energie meer voor, dus alle nieuwe onderdelen die ik al die tijd niet heb kunnen verkopen zet ik er nog in, in de hoop dat het nu lang goed blijft.
De carburateur zat helemaal vast en is nu geheel gereviseerd, dat kostte me een dag, wat ik normaal in een avondje op m'n gemakje deed.
Afijn, ik zit nu nog met een probleem.
Ik heb geen electrisch schema, want natuurlijk heb ik die boeken verkocht (nouja, bijna weggegeven). Doi!
Kan iemand voor mij even een electrisch schema doorsturen, via dit forum, dan wel per mail?
Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Alex.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Staan er geen elektrische schema's op de ledenpagina van onze clubsite?
Anders mail ik ze je even.
Pb me anders maar even jouw mail adres als je wil.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;242583 schreef : Kan iemand voor mij even een electrisch schema doorsturen, via dit forum, dan wel per mail?
Ik heb eventueel ook wel de originele boekjes voor je, heb ze zelf veelal dubbel. Of je komt es bij mij spieken hoe het ook al weer aangesloten hoort te zitten?
Gr. Freerk