Winner Special Tjeerd
- V300 register
- Verbannen
-
ja maar ik vind de gedachte om daar in zo'n krappe ruimte in de auto te gaan solderen, overal zit stof omheen, en als er zo'n lood/tin bolletje ergens op valt krijg je het er niet meer uit
en de kabels zijn soms zo kort dat het moeilijk knippen en strippen is. of je moet iets vinden waarmee je een klein stukje van het plastic van het draadje kan halen, zodat je daar kan solderen, alleen krijg je er dan geen krimpkousjes meer om heen. allemaal handigheden en nadelen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

De economymeter werkt inmiddels, da's in ieder geval wel gelukt vandaag

Erik;22204 schreef : Wat me opvalt is dat de bovenste fijne lijn/streep niet op de kofferbak doorloopt. Het zou misschien ook leuk zijn deze Volvo een naam te geven. Bijvoorbeeld: Rood Rakkertje o.i.d.
Klopt, de vorige eigenaar vertelde me dat de achterruit een keer 'spontaan' gesneuveld is toen de auto voor onderhoud bij de Volvo-dealer stond. Volgens mij hebben ze toen de complete achterklep vervangen. Er staat ook een afwijkend kenteken in de ruit gegraveerd. Vervelend gevolg van deze operatie is dat de achterruitverwarming stuk is, beide clipjes maken geen contact meer met de ruit.

Wat betreft de naam: de rode duivel klinkt wel goed
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper schreef : Heeft iemand toevallig twee originele clipjes met een klein stukje draad over in een overgebleven witte stekker? :rolleyes: Kleur draad volledig onbelangrijk
Never mind, heb ze (de 'echte' twee, de bruine en de zwart-witte) al uit een sloopauto gehaald

- V300 register
- Verbannen
-
Ik moet ze aan de achterzijde nog even steviger vastzetten aan de normale bevestiging van de grill, zodanig dat ik ze nog een beetje in de juiste richting kan afstellen. Hoop vandaag ook te proberen het geheel eens te monteren in de auto, kijken hoe het eruit ziet..
- V300 register
- Verbannen
-
wow, ziet er bijzonder strak uit!
heb je nog genoeg speling om ze zowel in de hoogte als de breedte af te stellen...of laat je ze met de voorwielen meedraaien?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-