Nieuw hier met mijn 360
- V300 register
- Verbannen
-
Ik snuffel al zo nu en dan rond hier op het forum, en was in het verleden al lid (met mijn 340GL als siem-varioriem oid), maar kon niet meer inloggen.
Wie Ben ik? Simon Maas, 24 jarige Eindhovenaar, autoliefhebber in hart en nieren, nu mijn 11e auto, 5e volvo.
Wat rij ik nu? Een volvo 360 B200E zonder type aanduiding, dus geen toerenteller of handgrepen achter. Auto heb ik al anderhalf jaar en in die tijd 35.000km gereden, op LPG. voor mensen die geinteresseerd zijn in mijn verbruik: www.autoweek.nl/verbruik/5806/volvo-360-1986
De auto heb ik verder uitgerust met een velours interieur uit een 340 GL special, 6-spaaks 15" van een 440, en een spoiler van de sloop.
buiten woon-werk-stage-school verkeer enkele reizen gemaakt, vakantie 2012, trip Baltische staten: Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland en weer terug. toen weekje thuis om vervolgens nog weekje zuid Frankrijk te doen, resulteerde in 8000km in 5 weken tijd, probleemloos uiteraard! deze zomer enkel naar de Eifel geweest, dus weinig vakantie km's.
Voor deze winter heb ik me ingeschreven voor de Carbagerun, ofwel bikkelen door de alpen met de 360.
Overigens rij ik al een jaar rond met een volvo300club briefje op mijn dash, heb er 2 onder mijn ruitenwisser mogen ontvangen, een keer op school (opleiding Fontys Automotive management), en de andere vlakbij mijn studentenhuis.
Ik zal vanavond es uitzoeken hoe het ook alweer werkt foto's te uploaden, ik meen photobucket oid.
Verder heb ik probleempje met mijn verlichting, zal ik elders op het forum plaatsen.
p.s. jullie zullen wel zien dat het kenteken niet bij de auto klopt, 1979 343, ipv late 80's 360. Ik heb hem zo gekocht, onder het mom:
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
forum.volvo300club.nl/member.php?u=298 was dit je oude account misschien? zoja kan ik ze samenvoegen met behoud van je huidige nieuwe naam en wachtwoord etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;221013 schreef : hoihoi
forum.volvo300club.nl/member.php?u=298 was dit je oude account misschien? zoja kan ik ze samenvoegen met behoud van je huidige nieuwe naam en wachtwoord etc.
Jep dat issie! Als dat zou kunnen, Prima, thanx!
- V300 register
- Verbannen
-
overigens: welkom terug!
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Dat was ik. Ik rij nogal eens naar de studie met de 340, en destijds ook met een 360 en heb altijd een stapeltje briefjes bij me voor het geval dat!Sajmun;221012 schreef : Overigens rij ik al een jaar rond met een volvo300club briefje op mijn dash, heb er 2 onder mijn ruitenwisser mogen ontvangen, een keer op school (opleiding Fontys Automotive management)
forum.volvo300club.nl/showthread.php?p=206138#post206138
Sorry dat het er zo staat, maar ik vind 14" nog steeds niet mooi. De auto zelf natuurlijk wel

En precies om die reden heb ik dat briefje er onder gestopt.Heb je misschien het chassisnummer voor ons? Ik vind het erg interessant, en zoals je onderSajmun;221012 schreef : p.s. jullie zullen wel zien dat het kenteken niet bij de auto klopt, 1979 343, ipv late 80's 360. Ik heb hem zo gekocht, onder het mom:
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.
mijn 'spot' ziet is er een hoop speculatie geweest..
- Mark Smeets
- Moderator
-

Voor de rest een mooie auto! En ik dacht dat ik met 3200 km in 4 weken veel had gereden..
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zal straks eens kijken op mijn papieren wat het chassisnummer is. Ik snap de speculaties over het niet kloppende kenteken, ik heb toentertijd de gok durven nemen om hem te kopen zo, voor weinig, en tot nu toe geen spijt van gehad. Ik ga er van uit dat het toen gedaan is om de auto belastingvrij te krijgen. De verkoper had ook nog enkele 343's in zijn garage staan, dus gewoon het een en ander over zettenpowerflux;221020 schreef : Heb je misschien het chassisnummer voor ons? Ik vind het erg interessant, en zoals je onder mijn 'spot' ziet is er een hoop speculatie geweest..

- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-