Eindelijk... de BBB webstek

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 21:04 #916375 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Eindelijk... de BBB webstek

punkazz;206401 schreef : Beetje onoverzichtelijk, maar zeer positief natuurlijk over de mooie catalogus!

Je moet nu iets te vaak doorklikken voor je op de eigenlijke pagina zit. Het is een chronologische/lineaire website-opbouw wat goed bedoeld is, maar eigenlijk wil de bezoeker meteen de belangrijkste informatie zien/aan kunnen klikken. Als je nu diep in een pagina zit en je klikt op de home, moet je weer opnieuw doorklikken (of teruggaan). Eigenlijk is de regel: op de home moet je naar alle belangrijke info kunnen doorklikken. Daarnaast: hou menu's zoveel mogelijk hetzelfde, zowel in positie als inhoudelijk. Je wordt afgeleid/verward als er opeens een menu-kopje bijkomt.

Aangezien de catalogus een belangrijk onderdeel is van de website, zou ik die wat prominenter maken. Waarom staat bijv. 'onderdelenboeken etc.' wel meteen aangegeven in het menu bovenaan?.

Hulp is altijd welkom, ik ben een webstek beginneling.

punkazz;206401 schreef : Verder vraag ik me af of ik de pagina wel zie zoals hij hoort te zijn? Klopt het dat de achtergrondkleur van het inhoudelijke deel van de pagina's wit is en alleen de menu's groen/blauwig?

Doe zo voort zeg ik wel! Want een beetje internetter browst er met gemak doorheen.

De kleur klopt inderdaad met de inhoud in het wit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-10-2012 16:03 #916397 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Eindelijk... de BBB webstek
Het design van de voorpagina is een lastig iets, maar alle begin is moeilijk.

de vulling van de catalogus ziet er goed uit!! hier en daar nog wat "wordt aan gewerkt" teksten (liever niet gebruiken, beter om links naar pagina's in opbouw weg te laten zolang er nog niets te zien is) maar over t algemeen een inspirerende pagina!!!

grappig dat de 46-GLG-8 op de voorpagina staat trouwens :)

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 10:54 #916412 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Eindelijk... de BBB webstek

Wouter;206440 schreef : Het design van de voorpagina is een lastig iets, maar alle begin is moeilijk.

de vulling van de catalogus ziet er goed uit!! hier en daar nog wat "wordt aan gewerkt" teksten (liever niet gebruiken, beter om links naar pagina's in opbouw weg te laten zolang er nog niets te zien is) maar over t algemeen een inspirerende pagina!!!

grappig dat de 46-GLG-8 op de voorpagina staat trouwens :)

Ik vroeg me al af wanneer je de foto zou ontdekken.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC