Autovisie zoekt Volvo 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2012 16:09 #915471 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Autovisie zoekt Volvo 340
Ik had deze dingen al allemaal in de eerste mail staan. Er moesten eerst duidelijk en goed afspraken gemaakt moeten worden omdat ik erg "zoorzichtig" ben ik het uitlenen. Wat denkt je. Ik heb nog steeds geen reactie terug!!! Lekker waardeloos weer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2012 23:48 #915585 door V300 register
Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken! In ieder geval is het weer publiciteit voor de auto, en mischien ook voor de club(?).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-11-2012 23:11 #918535 door V300 register
Mijn oom is hoofdredacteur autovisie... zal hem even op zijn vingers

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 11:38 #918546 door V300 register
Mooi verwoordt Wim!
Ik vind het wel vreemd om de 340's "miskende buitenbeentjes uit de autogeschiedenis" te noemen. Miskende klassieker, dat misschien nog wel.
Zelf ga ik er vanuit dat de redacteur de auto niet uitgebreid hoeft te testen of erin hoeft te rijden, maar het vooral om het verhaal erachter gaat.
Ben eens benieuwd wat eruit komt, zou leuk zijn als iemand van de club gaat, uiteraard!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 15:11 #918550 door V300 register
Het is maar net wat voor naam je eraan geeft. Wat ik voor indruk kreeg bij de oproep is dat men juist liefhebbers zoekt die zich bewegen aan "de andere kant" van het automobiele erfgoed. Ook die mensen hebben heel bewust voor dat type auto gekozen. Ikzelf rijd mede 340 juist omdat het geen voor de hand liggende keuze is en ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Op klassiekerevenementen kan ik juist ontzettend blij worden van een puntgave Morris Marina tussen de geijkte klassiekers...

Overigens zal Andrew Mason zelf ook wel Volvo-rijder zijn (of zijn geweest) aangezien zijn twitteraccount @andrewmason850 is ;)

Doe je oom Jaco maar de groeten van me Jesse :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-11-2012 21:31 #918572 door V300 register

Niels;208687 schreef : Het is maar net wat voor naam je eraan geeft. Wat ik voor indruk kreeg bij de oproep is dat men juist liefhebbers zoekt die zich bewegen aan "de andere kant" van het automobiele erfgoed. Ook die mensen hebben heel bewust voor dat type auto gekozen. Ikzelf rijd mede 340 juist omdat het geen voor de hand liggende keuze is en ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Op klassiekerevenementen kan ik juist ontzettend blij worden van een puntgave Morris Marina tussen de geijkte klassiekers...

Overigens zal Andrew Mason zelf ook wel Volvo-rijder zijn (of zijn geweest) aangezien zijn twitteraccount @andrewmason850 is ;)

Doe je oom Jaco maar de groeten van me Jesse :)

Wel apart dat mijn oom de 340 wilt.. hij is tot een jaar of 12 geleden agent geweest dus kan me voorstellen dat ie vaak in 340 dienstauto's heeft getuft

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC