Autovisie zoekt Volvo 340
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Lucluc;205373 schreef : Sjonge jonge, nu k?nnen we een keer wat aan ons imago doen en dan is het nog niet goed.
Leuk dat je het hier post Niels! Ik hoop dat er een mooie wagen wordt afgevaardigd.
Het is dus goed opletten wat de bedoeling van het artikel is. Wat wordt de kop en hoe gaan ze over de V300 schrijven. Ik zou het artikel eerst willen lezen voordat het wordt geplaatst.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wie Autovisie een beetje volgt weet dat er sowieso al elk nummer een klassieker van een lezer in staat en dat is echt niet alleen beperkt tot de dure Jaguars en Bentleys. Laatst heeft er zelfs nog een man in gestaan die uit principe in een Reliant Kitten rijdt

Als ik zo zie wat er de laatste tijd aan artikelen rond de 300-serie is verschenen, met als ultiem voorbeeld die rode 360 GLT sedan uit Nijmegen in Youngtimer Magazine (vijf pagina's!!), dan denk ik niet dat een fatsoenlijk automagazine anno 2012 nog een eigenaar in een 300-serie laat komen opdraven om er vervolgens een half A4'tje domme gemeenplaatsen over te schrijven. Ja, wellicht willen ze een rondje sturen. Nou en? Ze gaan er geen elandproeven meer mee doen...
Ik zou zeggen, grijp die kans. Wil het ook wel doen, maar ik weet dat er hier in de club aanmerkelijk mooiere exemplaren rijden dan de mijne.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dag Andrew,
Ik ben het volledig eens met je lijst van mislukkingen. Op 1 element na: de Volvo 340....
Dat is echt de ideale oldtimer: goedkoop, zowel qua aanschaf als qua onderhoud, degelijk en makkelijk te onderhouden.
Daar komt bij dat we het hier hebben over een stukje Nederlands industrieel erfgoed. Het is niet zo maar een auto maar een auto die in Nederland is ontworpen en geproduceerd.
nog buiten beschouwing gelaten de fenomenale automatische versnelling. de variomatic, kapot gepraat door de media maar in feite een magnifieke industriele innovatie.
Ik ben in het bezit van een heerlijke 25 jaar oude Volvo 340 sedan. Bij lange na niet de mooiste in Nederland maar ik kan je wel duidelijk maken waarom deze auto?s zo bijzonder zijn.
Met vriendelijke groet,
Wim Huismans
Als mijn auto wordt uitgekozen haal ik hem nog wel even door de wasstraat natuurlijk;)
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;205422 schreef : Wim, volledig met je eens!
+1
ware tekst
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-