Offerte van de spuiterij.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 10:06 #906473 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Offerte van de spuiterij.
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er onder jouw offerte stond.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 10:16 #906474 door V300 register
In principe gaat het hier om een domme verkopersfout. Zo van, die meneer met het pak die kan het betalen, die andere met zijn spijkerbroek wil ik niet eens helpen want die zal toch wel geen geld hebben. Bij wijze van spreken.

Overigens ken ik ook winkelpersoneel dat juist mensen met spijkerbroeken graag helpt, omdat de mensen met pak meestal kantoorpersoneel is wat in de pauze komt kijken en meestal niets koopt. Maar dat terzijde.

Mensen kijken naar de waarde van de auto, en dan is het al heel snel zou ik niet doen. Op zich logisch, natuurlijk. Als je een 340 voor 5000 laat spuiten, is die daarna echt geen 6000 waard... Van de andere kant, in zo,n conditie zullen er geen in Nederland zijn. En je doet het voor jezelf, niet voor een ander.

Als ik een bedrijf had, en ik merk dat iemand sirieus is zou ik ook een offerte maken. Ik zou wel bij een auto die weinig kost een richtprijs noemen waar ik 1000 euro naast kan zitten, om te kijken hoe diegene reageerd. Als die dan zegt zo duur, hoef ik de offerte ook niet te maken. Als die zegt oke, dan is het een ander verhaal.

Als ze negatief tegen over je auto zijn, dan loop je idd de kans dat je wel de volle prijs moet betalen en ze zeggen laten we dat volvootje tussendoor eens doen, dat komt toch niet zo,n nau met zo,n goedkope auto...

Dus ik zou daar ook niet naar toe gaan....

Het liefhebbers aspect wordt vergeten door deze mensen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 10:46 #906475 door V300 register

vincentengel1990;198618 schreef : mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er onder jouw offerte stond.

3000, uitgaande van 150 euro per deel (deur, motorkap, dak, etc. zijn delen). Was een optelsom. Verder voorbalk lassen, stukjes aan de dorpels, voorschermen, andere portieren erin en strak maken van de erfenis van een eerdere herstelpoging.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 10:53 #906476 door V300 register
Was idd wel goedkoop. Ik heb echter geen keus en moet dit gewoon snel laten doen. We kunnen de auto eigenlijk geen 2 weken missen. Weet je inmiddels wel hoe ver ze zijn met jouw sedan?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 11:14 #906477 door V300 register

vincentengel1990;198621 schreef : Weet je inmiddels wel hoe ver ze zijn met jouw sedan?

Net zo ver als twee jaar geleden. :cry2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 11:43 #906479 door V300 register
Daar zal hij ook niet echt beter op geworden zijn!!! Nu maar hopen dat hij over een half jaar wel klaar is.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-04-2012 12:08 #906481 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Offerte van de spuiterij.

vincentengel1990;198621 schreef : We kunnen de auto eigenlijk geen 2 weken missen. Weet je inmiddels wel hoe ver ze zijn met jouw sedan?

Uuh dit gaat niet werken. Het kan wel, een auto in 2 weken afbreken, herstellen, spuiten en weer opbouwen. Maar ga er maar vanuit dat het iets langer duurt. Als je de auto echt niet kunt missen, dan zou ik kijken voor een goedkope auto ernaast die je daarna weer verkoopt. Een 440 is erg goedkoop en kan ook niet veel mee mis zijn. idem voor 850's, alleen zijn die wat duurder in wegenbelasting. Of natuurlijk gewoon een 340 handbak. ;)

Heb je bij Bronneberg ook nog nagevraagd? Ben alleen bang dat je hem daar toch wel een paar maanden kwijt bent, ze hebben het erg druk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 12:12 #906482 door V300 register
Ik zou ook eens in Duitsland rondkijken. Kunnen de prijzen zomaar vele malen lager liggen. Ik ben voor banden en tegenwoordig ook onderdelen regelmatig in de Heimat te vinden :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 12:14 #906483 door V300 register
Kosten voor de anti-roestbehandeling zijn wel erg laag. Dat kan geen volledige Dinitrol ML-behandeling zijn.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-04-2012 12:44 #906485 door V300 register
Nog nooit van gehoord. DINITROL. Ik heb wel een paar bussen ML van Vavloline thuis staan. Dit voor al voor de bumperbalk,kokers en binnenschermen. En natuurlijk een boel bodycoaten voor de bodem.

Maar wat is toch Dinitrol

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC