Offerte van de spuiterij.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
AvdAkker;198607 schreef : ja, eigenlijk wel, spuiten zelf goedkoop(geen aparte prijs voor de spuitcabine erbovenop). het scheelt je dus al e1200 als je zelf de auto uit elkaar haalt!
Check, ik ken iemand die best voor 100,- per paneel wil spuiten als je het paneel maar komt brengen en er geen auto meer aan zit

Zodra je bij de motorruimte, het interieur en de vaste delen moet gaan doen wordt het een stuk duurder, kun je nagaan als ze zelf nog alles moeten gaan loshalen en weer netjes terugmonteren..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens kan het denk ik goedkoper. Meer offertes opvragen kan geen kwaad. Ik moet voor mijn werk goede scanners aanschaffen en voor dezelfde types lopen de prijzen zo'n 30% uit elkaar, dus het loont om even te shoppen.
- V300 register
- Verbannen
-
- 5000ex (Mat+btw) Door de raam gezien trouwens.
- Minimaal 3750ex (moet hij wel spuit klaar zijn)
- Twee bedrijven wilden er niet eens aan beginnen
- Ik krijg deze week nog een offerte (met duidelijk tegenzin van het bedrijf)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dat zou mij eerlijk gezegd ook wat waard zijn omdat de kans op goede service naderhand ook veel groter is.vincentengel1990;198614 schreef : Dat dacht ik dus ook. Het bedrijf waarvan ik de offerte heb werkt vaak aan oldtimers. Op het moment van de (taxatie) stonden er 3 binnen en 2 buiten. Ze klonken ook heele nthousiast. Alle technieken werden mij uitgelegd en de nieuwe lak soorten waren helemaal je van het. Je voelde je er ook echt thuis. En dat in 15 min.
Als een spuiter het als schroot aanziet dan moet je er mijns inziens wegblijven, dat kan nooit goed wezen.