Welke kopen? 1.7, of 2.0?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;176347 schreef : Edit: de injectieversie van de 1700, de B18FP, welke helaas niet in de 300 is geleverd, is echt een heerlijke motor! Nu ik er regelmatig mee gereden heb (zij het korte stukjes) durf ik wel te zeggen dat die motor an sich net zo fijn is als m'n eigen 2-liter redblock.
Je zou een 1700 kunnen kopen en een 440 injectie sloper, en dan de motor overzetten
Dit idee bevalt in elk geval me wel:D
Eerst wel een beetje normaal opknappen in de vakantie, daarom vind ik het ook niet erg dat er wat werk aan zit (zolang het motorisch en met de aandrijving goed zit).
Zoals ik denk ik al eerder heb gezegd ga ik vrijdag eens bij Frank Rooijmans kijken naar zijn millionaire. Die klinkt in zijn beschrijving in elk geval goed:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;176355 schreef : Dit idee bevalt in elk geval me wel:D
Eerst wel een beetje normaal opknappen in de vakantie, daarom vind ik het ook niet erg dat er wat werk aan zit (zolang het motorisch en met de aandrijving goed zit).
Zoals ik denk ik al eerder heb gezegd ga ik vrijdag eens bij Frank Rooijmans kijken naar zijn millionaire. Die klinkt in zijn beschrijving in elk geval goed:)
Fabian (wessem340) verkoopt volgens mij zijn B18EP/FP ombouw (mogelijk) ivm een nieuwe swap. Heb je meteen het inlaatspruitstuk en uitlaatspruitsuk opgelost. Kabelboom is al aangepakt.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;176357 schreef : Die van Frank heeft zelfs op de Volvo Klassieker Beurs gestaan, de V3C-stand. Zegt wel wat
Dat zegt inderdaad heel wat! Ik heb er ook een goed gevoel over, dus dat gaat wel goed komen vermoed ik:D (nu neem ik wel een monteur bij mij uit de familie mee, want dat is natuurlijk gewoon standaard procedure als je er zelf niet echt veel verstand van hebt)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
:nono:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het is wel "natuurlijke" herrie, dus geen lekkende uitlaat/verkeerde klepspeling etc.