Afgeschreven of toch weer repareren (iemand interesse?)

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2011 11:05 #865414 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Afgeschreven of toch weer repareren (iemand interesse?)

antiekeradio;168513 schreef : Die riem ziet eruit als 'gewoon einde levensduur'. Je moet deze verbinding 300.000 keer op en neer bewegen tijdens het toevoegen van af en toe een spuitje WD40.

Dus, tot volgend jaar! ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-02-2011 11:18 #865415 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afgeschreven of toch weer repareren (iemand interesse?)
hahaha, ja het preciese aantal kan enige factoren afwijken :+
maar je moet het dus zeg maar 'heel lang' op en neer blijven jutteren om de roest zooi er tussenuit te krijgen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-02-2011 12:00 #865417 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afgeschreven of toch weer repareren (iemand interesse?)
Ik vind 't een mooi autootje, hij ziet er netjes uit, idd alleen een beetje vaal. Maar een dagje poetsen, en hij ziet er weer piekfijn uit! Deze kleur zie je inderdaad niet zo heel vaak, en een 3-deurs vind ik altijd mooier dan een 5 deurs.

Voor de rest zijn hier een heleboel tips gegeven om de auto weer in orde te krijgen, en mij lijkt het niet al te moeilijk. Zonde als je hem weg zou doen!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2011 12:10 #865418 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Afgeschreven of toch weer repareren (iemand interesse?)
Ik sluit me als braaf clublid en 300 verslaafde aan bij dezw reacties. Als hij niet roestig is is dit voor een leuk bedrag te herstellen. Deze kleur is bijzonder vatbaar voor een goede poetsbeurt. Dan is hij weer mooi diepblauw. En de bumpers diepzwart/grijs.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-02-2011 12:48 #865420 door V300 register
Ok, ok ok.

ff m'n vriend Danny mailen ;-)
(heeft me ook al regelmatig met DAF 33 delen mogen voorzien.).

Heb met zoonlief afgesproken 'dat ik de Volvo inruil' en hij alleen de Twingo gaat rijden.
Dat zal 'em nog wel tegenvallen strakjes want idd is de 340 wel een lekker autotje om mee te rijden.

Poetsen, repareren en dan komt er wel weer een update.

Rob

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2011 16:49 #865425 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Afgeschreven of toch weer repareren (iemand interesse?)
yeehaa! Weer een 300 gered! yeehaa!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-02-2011 17:10 #865427 door V300 register
Als gebruiksvoorwerp is de 340 inderdaad de investering waard, helemaal als je een liefhebber bent. Daar kan geen Twingo tegenop. Dit zijn geen onoverkomelijkheden, maar standaard slijtage. (of in geval van de bout lomp gebruik wat met minimale kosten te verhelpen is)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2011 18:41 #865788 door V300 register
Idd, als ik dan moest kiezen tussen het comfort, de leuke rijeigenschappen en het pure plezier wat je beleeft in een 340, of een Twingo, die dat allemaal niet heeft, dan wist ik het wel! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2011 19:27 #865801 door V300 register
Ja, de nieuwe Twingo toch?/

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2011 20:53 #865821 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Afgeschreven of toch weer repareren (iemand interesse?)

Gekke Gerritje;168919 schreef : Ja, de nieuwe Twingo toch?/

..:S..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC