Aankooptips
- V300 register
- Verbannen
-
@ Punkazz: Bij achterstallig onderhoud zal ik hem waarschijnlijk niet eens kopen. Ookal zijn er eigenlijk niet veel te koop op marktplaats enzo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Een 2 liter is erg leuk, maar ?cht niet zo heel erg snel en ook absoluut niet zuinig. Veel mensen zijn erg tevreden als ze er 1:10 mee halen, maar dan moet je niet te veel gas geven.
Ik denk eerlijk gezegd dat er buiten de club weinig 300's te koop zijn zonder achterstallig onderhoud...RobinL;164879 schreef : @ Punkazz: Bij achterstallig onderhoud zal ik hem waarschijnlijk niet eens kopen. Ookal zijn er eigenlijk niet veel te koop op marktplaats enzo.
Op zich is dat geen probleem, want als je alle ontstekingsdelen vervangt en de auto een grote onderhoudsbeurt geeft ben je weer bij met het onderhoud.
Het aller belangrijkste is een auto te vinden met heel weinig roest, het onderhoud kun je vaak makkelijker zelf doen dan lassen. Achterstallig laswerk is veel moeilijker op te lossen en duurder.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Een 1400 kan ook best meekomen, maar moet veel meer toeren maken. Nou is dat op zich niet erg, ware het niet dat ik een hekel aan een schreeuwende motor heb (tja, ik ben opgegroeid op de achterbank van een diesel, dus wat wil je....).
Een 1700 is in principe net zo vlot als een 2-liter, maar is iets zuiniger en moet meer toeren maken. Ik heb eens in een 1700 gereden en je moet veel meer gas geven om weg te komen dan met een 2-liter (want die heeft eenvoudigweg het meeste koppel).
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar aangezien hij al langer aan het kijken is, zal hij de andere 2 al eerder gezien hebben, dus vermoed ook de bovenste

- Laurens Post
- Nieuw lid
-