Jullie mening over aankoop 340
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
W?l een mooie rooie! En wat ik ontz?ttend irritant vind is dat die man z'n foto's niet even netjes gedraaid heeft v??r ie ze online zette

- V300 register
- Verbannen
-
De mega harde Volvo (oldtimer/auto) is de natte droom van iedere liefhebber. Op de bijna 40 Volvo's die ik heb gehad waren er maar een paar die echt heel erg hard waren. Als je goed zoekt vind je ook bij die auto's wel iets. De koper en de verkoper moeten beiden een goed gevoel aan de deal overhouden.
Beetje wikken en wegen, hoe lang wil je de auto rijden? Wat kun je? Een auto die wat slechte plekken heeft maar motorisch en technisch in orde is, voorzien is van een jaar apk kan voor een leuke prijs best de moeite waard zijn. En prima veel kilometers maken.
Zelf heb ik vaak toch wel wat moeite om leuke dingen te doen met een erg nette of bijzondere auto. Driftpoging, beetje sportief rijden e.d. gaat bij mij toch makkelijker, met een ragbakje kun je een heleboel leren! Wat betreft sleutelen, onderhouden van je eigen auto en rijtechnisch.
Dit (of een andere) is echt niet je laatste auto.
Kopen bij een clublid/bekende/liefhebber geeft toch altijd wat meer vertrouwen. Heb daar zelf alleen maar geluk mee gehad.
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben;163251 schreef :
Kopen bij een clublid/bekende/liefhebber geeft toch altijd wat meer vertrouwen. Heb daar zelf alleen maar geluk mee gehad.
Hoop dat het ook voor verkopen geldt :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
De auto heeft volgens de verkoper nagenoeg geen roest en is nog helemaal hard. Voor 50 euro extra komt er ook nog een hagelnieuwe apk op. Ik vind het allemaal erg goed klinken. En volgens mij is het ook nog echt een liefhebber, de verkoper mailde al dat ze verschillende volvo's hebben en zie op de foto ook al een 480 staan. Wat zeggen jullie? Betrouwbaar of niet?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Maar die had ik ook al zien staan, wellicht een betere optie idd.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wel een vakman trouwens.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-