Jullie mening over aankoop 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2010 00:32 #857798 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jullie mening over aankoop 340
Ben bang dat hier wel wat meer laswerk aanzit en dat iemand er een flinke verse pot rode verf over gemikt heeft, want onder de motorkap ziet het er heel wat origineler uit qua kleur. Zal eerst maar eens goed het plaatwerk bekijken op alle kritieke punten en ook de onderkant, ik zou zelf geen warme gevoelens krijgen op het eerste gezicht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-12-2010 22:52 #857889 door V300 register
Er zijn wel betere 300's nog te koop. Dus als je liever minder werk wilt, kun je beter even doorzoeken. Maar ik heb mijn voorbalk ook weer netjes gekregen, dat is ?n leuk werk ?n geeft een hoop voldoening! Alleen moet je inderdaad goed kijken wat er nog meer aan mankeert, de kriksteunen enzo rotten vaak door etc.

W?l een mooie rooie! En wat ik ontz?ttend irritant vind is dat die man z'n foto's niet even netjes gedraaid heeft v??r ie ze online zette :mad: Slechte advertentie!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2010 18:25 #857943 door V300 register
Vervelend bij zo?n werkzaamheden is dat het lijkt alsof het gedaan is om de auto er beter uit te laten zien (en niet goed is gedaan) waardoor het als nja hoe zal ik het zeggen. Het komt niet als een eerlijke reparatie op mij over en dus ook niet als een eerlijke auto. Dat vind ik wel heel belangrijk. Beetje hetzelfde gevoel dat Anjo ook aangeeft. Na zo'n oplapwerk, hoe ziet de rest er dan uit?

De mega harde Volvo (oldtimer/auto) is de natte droom van iedere liefhebber. Op de bijna 40 Volvo's die ik heb gehad waren er maar een paar die echt heel erg hard waren. Als je goed zoekt vind je ook bij die auto's wel iets. De koper en de verkoper moeten beiden een goed gevoel aan de deal overhouden.

Beetje wikken en wegen, hoe lang wil je de auto rijden? Wat kun je? Een auto die wat slechte plekken heeft maar motorisch en technisch in orde is, voorzien is van een jaar apk kan voor een leuke prijs best de moeite waard zijn. En prima veel kilometers maken.

Zelf heb ik vaak toch wel wat moeite om leuke dingen te doen met een erg nette of bijzondere auto. Driftpoging, beetje sportief rijden e.d. gaat bij mij toch makkelijker, met een ragbakje kun je een heleboel leren! Wat betreft sleutelen, onderhouden van je eigen auto en rijtechnisch.
Dit (of een andere) is echt niet je laatste auto.

Kopen bij een clublid/bekende/liefhebber geeft toch altijd wat meer vertrouwen. Heb daar zelf alleen maar geluk mee gehad.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2010 12:39 #857990 door V300 register

Ruben;163251 schreef :
Kopen bij een clublid/bekende/liefhebber geeft toch altijd wat meer vertrouwen. Heb daar zelf alleen maar geluk mee gehad.

Hoop dat het ook voor verkopen geldt :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-12-2010 12:04 #858112 door V300 register
Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb er nog eens over nagedacht en besloten om niet verder op deze 340 in te gaan. Wel ben ik nu met iets anders bezig. Namelijk deze: auto.marktplaats.nl/volvo/379274873-te-koop-volvo-340-dl.html
De auto heeft volgens de verkoper nagenoeg geen roest en is nog helemaal hard. Voor 50 euro extra komt er ook nog een hagelnieuwe apk op. Ik vind het allemaal erg goed klinken. En volgens mij is het ook nog echt een liefhebber, de verkoper mailde al dat ze verschillende volvo's hebben en zie op de foto ook al een 480 staan. Wat zeggen jullie? Betrouwbaar of niet?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2010 12:18 #858114 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Jullie mening over aankoop 340
Ah, die. Heeft meerdere 300's gehad/opgeknapt. Of de auto roestvrij is weet ik niet, maar het is wel een Volvo-liefhbber iig.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-12-2010 12:34 #858116 door V300 register
roestvrij = pics or it isn't true :)

Maar die had ik ook al zien staan, wellicht een betere optie idd.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2010 16:47 #858140 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Jullie mening over aankoop 340
heb een tijdje terug bij hem in de werkplaats gestaan toen hij een groene my77 343 aan het opknappen was, was er in de buurt bij het schuurtje van een volvo tuning fanaat en die zat daar weer achter op t zelfde stukje. hij werkt eraan voor de handel; maar idd helemaal gek van volvo!

wel een vakman trouwens.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-12-2010 17:06 #858146 door V300 register
Klinkt dus een stuk beter!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-12-2010 10:53 #858230 door V300 register
Net een berichtje gehad van de koper van mijn Cinquecento. Omdat hij gisteravond zijn eigen auto in de vangrail heeft geparkeerd gaat de koop niet door. Hij heeft het geld op dit moment te hard nodig voor de reparatie, om een tweede auto aan te schaffen. Helaas, de Volvo zal dus ook nog even moeten wachten.. Dus als jullie nog iemand weten die hem over zou willen nemen, hij mag echt voor een prikkie weg!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC