Marcel480 stelt zich voor!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 19:46 #853375
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Marcel480 stelt zich voor!
@LucLuc: ik ben geen monteur hoor, zit in de verkoop.
maar met oudere Volvo's krijg je vanzelf wat monteurshanden he
@Jos360: als je op de IVA hebt gezeten, heb je gelijk. Maar dan moet je ook een witte volvo 480 kennen, ben de enige die in 480's rijdt op school namelijk.
Groeten, Marcel
maar met oudere Volvo's krijg je vanzelf wat monteurshanden he

@Jos360: als je op de IVA hebt gezeten, heb je gelijk. Maar dan moet je ook een witte volvo 480 kennen, ben de enige die in 480's rijdt op school namelijk.
Groeten, Marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 19:51 #853376
door V300 register
Mijn huisgenoot had altijd een rooie 480, maar die zit dit jaar op stage. Ik ben vorig schooljaar afgestudeerd van HBO dus ik ben anderhalf jaar geleden voor het laatst op school geweest. Die witte 480 zegt me dus niets.
Als je Mulder voor VTK hebt, doe hem maar de groeten van mij. Ik heb hem al lang niet meer gesproken, hele leuke man om mee te werken!
Als je Mulder voor VTK hebt, doe hem maar de groeten van mij. Ik heb hem al lang niet meer gesproken, hele leuke man om mee te werken!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 20:07 #853380
door V300 register
Welkom Marcel en een hele mooie 480, heb er zelf ook 2 gehad, een witte ES van eind 86 met elec. schuif/kanteldak en een knalrode GT turbo met standkachel/airco/cruise control enz die nog ergens op het 480 forum in het oosten van het land rondscheurt, rijden heerlijk maar een 340 is zeker zo leuk, veel plezier ermee!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2010 17:50 #853513
door V300 register
zo!
Nog gescoord op het werk: diverse schakelaars (2x koplampwissers ingezet op de 2 plekjes onder de versnellingspook --> nog even een functie zoeken)
En een analoog klokje gevonden..... alleen ik kan de draden niet vinden dus ik ben bang dat deze niet voorbereid zitten??? (bij 480 is alles voorbereid)
Binnenkort keertje prutsen dus
Heb de tellerbak nog niet erin zitten (geen tijd voor gevonden)
Ook heb ik nog nieuwe voorspeakers voor in de deuren gevonden voor de 300 serie. nieuw in doos in het folie met inbouwhandleiding etc.
Er moet nog een nieuwe koppeling in de 340, ook deze ligt nog n het magazijn.
Het is dus een en al pret vandaag voor mn 340 haha.
BELANGRIJKER NIEUWS:
Gisteravond de winterbanden die ik onder de 480 had overgezet op de 340 (14inch pollux velgen) --> staat VEEL beter dan ori 13 staal..
EN DE 340 HEEFT APK!!!! hij kwam overal glansrijk doorheen (beejte roest op wielkastrand was adviespuntje) ... wauw!
Marcel is gelukkig!!
Nog gescoord op het werk: diverse schakelaars (2x koplampwissers ingezet op de 2 plekjes onder de versnellingspook --> nog even een functie zoeken)
En een analoog klokje gevonden..... alleen ik kan de draden niet vinden dus ik ben bang dat deze niet voorbereid zitten??? (bij 480 is alles voorbereid)
Binnenkort keertje prutsen dus

Heb de tellerbak nog niet erin zitten (geen tijd voor gevonden)
Ook heb ik nog nieuwe voorspeakers voor in de deuren gevonden voor de 300 serie. nieuw in doos in het folie met inbouwhandleiding etc.
Er moet nog een nieuwe koppeling in de 340, ook deze ligt nog n het magazijn.
Het is dus een en al pret vandaag voor mn 340 haha.
BELANGRIJKER NIEUWS:
Gisteravond de winterbanden die ik onder de 480 had overgezet op de 340 (14inch pollux velgen) --> staat VEEL beter dan ori 13 staal..
EN DE 340 HEEFT APK!!!! hij kwam overal glansrijk doorheen (beejte roest op wielkastrand was adviespuntje) ... wauw!
Marcel is gelukkig!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2010 11:01 #853785
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Marcel480 stelt zich voor!
Dan moet je nu als den drommel dit vehicel overal tectyleren/ml?n in een droge/warme ruimte. Dan heb je volgend jaar ook grote kans dat ie er met de carrosserie weer glansrijk door heen komt.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
28-11-2010 12:18 #853795
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Marcel480 stelt zich voor!
Gefeiliciteerd met de nieuwe APK, kun je weer lekker een jaar vooruit.
Bedrading voor het klokje kan misschien nog verstopt zitten in de draadboom achter het handschoenkastje of de bekleding aan de zijkant van de middenconsole aan bijrijderszijde (roze en bruine draad met connectortjes)
Bedrading voor het klokje kan misschien nog verstopt zitten in de draadboom achter het handschoenkastje of de bekleding aan de zijkant van de middenconsole aan bijrijderszijde (roze en bruine draad met connectortjes)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2010 12:51 #853802
door V300 register
Gefeliciteerd met je APK!
idd draadjes zijn roze en bruin ^^
idd draadjes zijn roze en bruin ^^
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2010 15:39 #853841
door V300 register
Marcel, haal even je kofferbakbekleding weg aan de zijkanten en spuit vast wat tectyl en olie aan de binnenkant van je wielkasten tot het er onderin bij de dorpel uitdruipt. Hield zelfs de wielkasten van mijn 480 roestvrij!! En desnoods spuit je er eerst even wat Novorex of Fertan in.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2010 19:52 #856785
door V300 register
ja ik moet hier binnenkort mee aan de slag inderdaad.
Sta recht voor een (zware) tentamenweek dus ben er niet aan toegekomen
(toegegeven: het fun gedeelte kon ik met deze sneeuw niet naast me neer leggen...)
Na de tentamens ga ik er met m'n pa toch wat aan doen. Hoeft niet 1-2-3 mooi te zijn, als het maar goed is. Dan ook meteen een lading ML etc.
Zal binnenkort eens gaan zoeken naar die draadjes, is wel leuk als het klokje ook werkt haha.
De nieuwe tellerbak moet er ook nog een keer in.
.... mensen uit Wijchen keer zin om te sleutelen (A)
[mod] als je het al aan voelt komen, doe het dan niet... :nono:[/mod]
(ik voel n mods edit aankomen)
Sta recht voor een (zware) tentamenweek dus ben er niet aan toegekomen
(toegegeven: het fun gedeelte kon ik met deze sneeuw niet naast me neer leggen...)
Na de tentamens ga ik er met m'n pa toch wat aan doen. Hoeft niet 1-2-3 mooi te zijn, als het maar goed is. Dan ook meteen een lading ML etc.
Zal binnenkort eens gaan zoeken naar die draadjes, is wel leuk als het klokje ook werkt haha.
De nieuwe tellerbak moet er ook nog een keer in.
.... mensen uit Wijchen keer zin om te sleutelen (A)
[mod] als je het al aan voelt komen, doe het dan niet... :nono:[/mod]
(ik voel n mods edit aankomen)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2010 23:01 #856809
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Marcel480 stelt zich voor!
mischien heeft erik de volvo dokter nog wel een stoel in de praktijk over..Marcel480;162065 schreef : .... mensen uit Wijchen keer zin om te sleutelen

Moderators: Mark Smeets