Slopen 360; wat niet vergeten?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Niels;158800 schreef : Als ik me niet vergis is hier wel eens een buitentemperatuursensor door iemand uit 'handels?bliche' onderdelen in elkaar geknutseld. Wouter76?
setsunakaede;158805 schreef : Volgens mij is dat uiteindelijk uitgedraaid op een fiasco.
Ik heb inderdaad i.p.v een 'echte' sensor een NTC weerstand geplaatst, werkt tot op de dag van vandaag prima
(al moet ik de 'sensor' nog een wat beter plek geven, hij vangt teveel warmte bij bv file rijden)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Toch bedankt voor het kijken voor ons!
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens durf ik wel te wedden dat de versnellingsbak an sich nog gewoon bruikbaar is. De steun die is afgebroken zit met 2 bouten aan de bak zelf vast, en het is echt de steun die gebroken is. dus zet de steun over van de bak waar deze in de plaats moet komen en het is opgelost.
als de torquetube nog recht is en soepel draait in de lagers kan die het ook overleefd hebben. De motor is waarschijnlijk aan de voorkant beschadigd, dus d-riem, poelie, steuntjes plat. Niet echt de moeite om die er helemaal uit te gaan lopen slachten, maar als je het wilt proberen zou ik beginnen met de slijptol een verticale snee te maken links en rechts zodat het front eraf kan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Krukaspoelie is idd vervormt. Alles daarboven was nog goed. Dynamo was goed, maar door de kreukels niet meer te demonteren. Ik heb de cilinderkop er wel afgehaald, samen met het inlaatspruitstuk en gasklephuis. Binnenkort even schoonmaken en dan de verkoop in. Het is een 1000530 kop, vrij bekend, raak ik vast wel kwijt.
Jeroen: ja, dat klopt!