Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-10-2010 12:13 #851141 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!
Fingers crossed!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2010 20:51 #851278 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!
Vandaag maar is gaan kijken naar de volvo'tjes bij de garage... De twee beschikbare wagens zijn twee 340's... Dus helaas Kevin, ik kan je niet helemaal helpen met je veerpoten!

1 5deurs GL special met elektrische ramen, zetelverwarming, blauw velouren interieur, maar met heel veel kilometers op de klok, 190.000 en dat met een vario!
1 3deurs vario, ronduit vies en lelijk interieur, maar ook hier nog wat goeie stukken eraan.

Carrosserie is van beide wagens niet helemaal fris meer, maar eigenlijk nog best acceptabel!

Ik ga in ieder geval binnenkort de Special ophalen en demonteren, graag zou ik die 3 deurs ook nog meenemen, maar ik vrees dat ze er hier thuis niet helemaal gelukkig mee gaan zijn. Ik wil ze hier niet lang laten staan (special mag mss wat langer), maar ik heb maximaal plaats voor 1, dus als ik ze allebei wil, dan moet ik hulp krijgen en hem in 1 weekend helemaal in stukken hebben...
Wie komt helpen slopen maakt aanspraak op een reeks onderdelen, ze mogen als we de prijs van de auto delen voor niets mee... dus voor de ge?nteresseerden is dat het aanbod... De special wil ik liever in eigen beheer strippen, langzamerhand, want daar wil ik veel van gebruiken voor de restauratie en ook het interieur wik ik zelf houden!

Dus maandag maar even informeren voor welke prijs ze weg zouden mogen en dan zien we wel hoe het verder gaat!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-10-2010 16:55 #851656 door V300 register
Vandaag maar even gebeld naar de garage ivm de 2 340's en geinformeerd wat ze ervoor moeten hebben. Ik hoop dat er een mooi, heel erg laag bedragje uit de bus komt vallen, dan is het de moeite in ieder geval!

Ik ben maar even heel stout geweest en heb ineens gevraagd voor beide auto's, dus als het goed is, dan heb ik straks hulp nodig met slopen!
Interesse?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2010 11:47 #851719 door V300 register
Jongens,

ik zit als echte vlaming met een baksteen in mijn maag!
Zoals jullie wel weten heb ik recent het aanbod gehad om 2 340's te kunnen kopen bij een garage, deze zijn bestemd voor de sloop en eigenlijk alleen maar daarvoor!

Nu had ik gisteren laten weten dat ik interesse had en vandaag kreeg ik een telefoontje over de prijs. 500 euro voor de beide! Dat vond ik echter wel redelijk fors, zeker omdat het over slopers gaat, dus ik heb een tegenbod gedaan van 300euro.
Dat was volgens hen niet reeel en ze wouden er minimaal 400 euro voor vangen!

Het gaat om een 3 en een 5 deurs volvo, waarvan de 5 deurs al redelijk wat kilometers op de klok heeft staan. Het ding is eigenlijk dat ik maar interesse heb in 1 van de 2 340-tigs, met name de 5 deurs. De 3 deurs hoef ik eigenlijk helemaal niet, maar ik zou hem erbij nemen om de clubleden een plezier te gunnen van goedkope onderdelen!

Ik ben geneigd om gewoon JA te gaan zeggen, maar eigenlijk wil ik gewoon wat garanties van de clubleden hebben dat hij hier ook weer weg geraakt, liefst op een zo kort mogelijke tijd, want ik heb eigenlijk geen ruimte om hem te stallen!

Wie heeft er interesse om de auto deels te kopen en er dan hier de stukken af te komen halen? Wie wil er met een man of 5 komen en mij van het beest verlossen... Kortom, wie heeft er baat bij deze 3 deurs? Ik zou graag concrete antwoorden hebben, want ik wil niet nog een 300 op het terrein hebben staan waar ik mee blijf zitten!

Dus wie heeft interesse en wie wil er meedoen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2010 23:06 #851755 door V300 register
Wat zei jij tegen die dealer. Als dat een symbolische euro is, geef mij er dan maar 10. (is toch 5000 euro dan)

Zo,n dealer kan naar mijn idee niks met die wagens. Als jij gewoon zegt 300 euro en niet meer en hier heb je mijn nummer denk ik wel dat ze het accepeteren. Met andere woorden eerst nee zeggen om vervolgens ja te zeggen. Of dat ze het dan uit principe liever naar de sloop brengen en er niks voor krijgen.

Dat soort wagens staan voor dealers gruwelijk in de weg, niet meer en niet minder. En op de sloop krijgen ze er niks voor.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2010 14:29 #851789 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!

Markvictor;159332 schreef : Wat zei jij tegen die dealer. Als dat een symbolische euro is, geef mij er dan maar 10. (is toch 5000 euro dan)

Zo,n dealer kan naar mijn idee niks met die wagens. Als jij gewoon zegt 300 euro en niet meer en hier heb je mijn nummer denk ik wel dat ze het accepeteren. Met andere woorden eerst nee zeggen om vervolgens ja te zeggen. Of dat ze het dan uit principe liever naar de sloop brengen en er niks voor krijgen.

Dat soort wagens staan voor dealers gruwelijk in de weg, niet meer en niet minder. En op de sloop krijgen ze er niks voor.

op de sloop krijgen ze 50 euro per wagen, ligt eraan hoe/wie/wat de relatie is natuurlijk.

lekkere garage is dat, eerst beloven voor die symbolische euro en nu een torenhoog bedrag waar je ook een goede lopende 340 voor kunt kopen met kenteken en APK! :grr:

Dendorssers;158691 schreef : Gisteren nog telefoon gehad van mijn Volvo magazijnier... Blijkbaar hebben ze op het terrein nog 2 300's staan voor de sloop, maar ze belden om te vragen of ik geen interesse had om ze voor een symbolische euro mee te nemen en zelf te slopen. Morgen ga ik kijken rond een uur of 11...

Wat is het toch prachtig dat sommige dealers nog echt so willen werken. liefhebber verwittigen alvorens gewoon alles weg te donderen! Die man verdient zoals eerder al gezegd een medaille!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-10-2010 23:45 #851835 door V300 register
Ik zou er mee uitkijken als ik jou was. Ik heb ook wel eens wat (goede en nieuwe!!) onderdelen gekocht om ze van de sloop te redden, en ik loop er na maanden nog steeds mee te leuren. Dus ik doe dat niet meer.

Wat je het beste kunt doen is van tevoren een lijst maken van wie interesse in onderdelen heeft. Mocht dat tegenvallen, dan kun je er nog vanaf zien.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2010 00:58 #851839 door Alex (GAST)
ik wil te voren wel betalen, als ik het maar krijg naderhand.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-10-2010 23:39 #851906 door V300 register
Alex, ik weet niet of je het andere topic gemist hebt, maar voorlopig doe ik helemaal niets met het aanbod van de slopers. Ik voel mij gewoon zwaar genaaid! Als ze persee dat geld voor de slopers willen hebben, dan mogen ze dat bij iemand anders gaan zoeken!
Het is mij gewoon teveel geld, zeker omdat ik ze voor dat geld nog niet bij mij thuis heb staan, ze echt wel rotte plekken hebben allebei en vooral omdat ze hun geld op die manier niet waard zijn!

Ik heb voor 300 euro een goeie 1700 gekocht waar ik met een investering van pakweg 250 euro elke dag mee rond rijd... Dan koop ik niet voor 300 euro een auto, die enkel goed genoeg is om te slopen, dan mag er een mooi interieur inzitten, de motor vlot lopen... Ik ga hem slopen = te duur!

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2010 20:38 #851983 door Alex (GAST)
en die andere meuk dan die van de dealert komt?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC