Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-10-2010 21:23 #851099 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!
Ik zie anders in Kevins lijst het volgende item staan hoor?
3343476 VOLVO UITLAATPIJP EINDSTUK 4,00 B200 3/5DRS 85- nr 5
Maar goed, dat is dan zo snel even het enige 360-uitlaatstuk wat ik zie staan..., en jij hebt een sedan geloof ik he?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-10-2010 21:26 #851101 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!
jup die had ik gezien, maar wij hebben idd 2 maal sedan ;)
en dat achterscherm is de verkeerde kant, de grijze roest aan de andere kant...
en een sedan kofferklep heb ik al op voorraad :D

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2010 21:33 #851102 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!
Het zijn beide achterschermen h?! Zowel links als rechts. En er zit nog zo'n zwarte stootrand bij voor in de achterbumper.

Waarom er overigens 1,5 staat weet ik niet. Dat zal ik meteen navragen. Misschien zitten er 2 beschadigde bij ofzo.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-10-2010 23:11 #851117 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!

Kevin;158665 schreef : Het zijn beide achterschermen h?! Zowel links als rechts.

Slecht opgelet, had alleen naar de site met de plaatjes gekeken.
Dan mag je voor het rechter achterscherm (bijrijderskant) de prijs navragen.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2010 08:17 #851123 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!
Daar staat het ook. Maar VIDA heeft geen plaatje van de rechterzijde. Staat gewoon hetzelfde plaatje maar dan R of L erbij.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-10-2010 09:47 #851127 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Groupbuy: Restpartij originele onderdelen!
Gisteren nog telefoon gehad van mijn Volvo magazijnier... Blijkbaar hebben ze op het terrein nog 2 300's staan voor de sloop, maar ze belden om te vragen of ik geen interesse had om ze voor een symbolische euro mee te nemen en zelf te slopen. Morgen ga ik kijken rond een uur of 11...

Wat is het toch prachtig dat sommige dealers nog echt so willen werken. liefhebber verwittigen alvorens gewoon alles weg te donderen! Die man verdient zoals eerder al gezegd een medaille!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-10-2010 10:18 #851129 door V300 register
nou, dat is inderdaad een zeer prijzenswaardige aanpak!

Ga je er iets mee doen?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2010 10:54 #851135 door Kevin Kloosterman
Mochten er nog 2 veerpoten 360 zijn heb ik wel interesse. Mijn 360 sloper is ook voorzien van 340 veerpoten zonder stab.stang! Dat is al de 2e 360 die ik in handen krijgen zonder deze balk :( En zou graag 1 set hebben en restaureren, als reserve neerleggen. En bij problemen met m'n auto wisselen en de oude weer herstellen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-10-2010 11:16 #851138 door V300 register

antiekeradio;158693 schreef : nou, dat is inderdaad een zeer prijzenswaardige aanpak!

Ga je er iets mee doen?

Euhm, DUH!!!!
Zo'n aanbod laat ik dus echt niet liggen hoor Wouter, ga eerst morgen kijken of het echt wel iets is en wat er precies staat, want ze belden mij gisteren toen ik met de collega's een feest had, dus ik was niet helemaal nuchter om het zo te zeggen... Ben dus vergeten vragen wat voor types het waren enz...

Ik ben echt zeer te spreken over de desbetreffende garage, het is in ieder geval heel wat beter/vriendelijker dan een andere garage waar ik kwam, daar was het antwoord: "Jongen, zou je niet een nieuwere auto kopen!"

Ik kijk ernaar voor jou Kevin, maar ik kan je nog niets beloven, aangezien ik geen idee heb wat er staat!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2010 11:44 #851140 door Kevin Kloosterman
Nee dat snap ik. Maar wie weet. En als je het zelf kunt gebruiken moet je het uieraard zelf houden! Heb zonet ook even een visje uitgeworpen bij de lokale sloperij of die nog een setje heeft.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC