Verkrijgbaarheid radiateurslangen/koelwaterslangen B200

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
18-08-2010 21:50 #843239 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Verkrijgbaarheid radiateurslangen/koelwaterslangen B200
Misschien heb je hier wat aan: Siliconen_slangen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2010 23:12 #843267 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verkrijgbaarheid radiateurslangen/koelwaterslangen B200
Zou het hele koelslangen systeem te vervangen zijn door zulke silicone exemplaren?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2010 23:17 #843268 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Verkrijgbaarheid radiateurslangen/koelwaterslangen B200
ja.

alleen is het nadeel van die siliconen troep dat het afgrijselijk duur is; tov bovenstaande kun je wat dat betreft beter kijken naar bijv QSP.

het 19mm gebeuren (kachel) en de radiateurslangen zou ik in een combo van aluminium pijpwerk + bochtstukken uit siliconen doen, alles wat dunner is in volledige slang (behalve die van het expansievat).

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-08-2010 00:12 #843285 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Verkrijgbaarheid radiateurslangen/koelwaterslangen B200
Aan welke prijs moet je denken grofweg als je alles door silicone slangen vervangt? Zag op die site wel al dat het niet goedkoop is idd...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-08-2010 22:09 #843920 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verkrijgbaarheid radiateurslangen/koelwaterslangen B200
Een paar maanden geleden heb ik bij FirstClass Carservice in Bunnik een koelwaterslang (die tussen radiateur en thermostaat) gescoord, terwijl ik bij alle andere adressen die ik had gebeld nul op rekest had gekregen. Ik zou zeggen: bel ff naar Bunnik!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC