Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 23:56 #849282 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Hmm, maar misschien valt er wat te regelen. Zal contact opnemen met de redactie van IntoVolvo, wie weet kunnen we een bladruil doen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2010 00:23 #849292 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Dat lijkt me een goed plan! Misschien eerst nog even checken of Hans hem niet toevallig in de bus heeft gekregen, als vorige secretaris?

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2010 08:54 #849308 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine

punkazz;156729 schreef : Krijg je dat blad niet automatisch opgestuurd als je klant bent bij een Volvodealer en zo'n Volvocard hebt? Volgens mij krijgt m'n pa dat blad altijd opgestuurd. w00t!

Nee, dat is de LIV. Dat staat helemaal los van IntoVolvo, dat is een onafhankelijk blad dat wordt verspreid door de uitgever van De Onschatbare Klassieker.

Kevin;156736 schreef : Omdat bladen regelmatig onder collega clubs/verwanten worden verspreid. Ik krijg hem sowieso via de Volvo. Maar zo krijg ik als redactie van het Haags Bus Museum ook altijd alle bladen van collega stichtingen. En uiteraard ontvangen de collega stichtingen de bladen van ons. Dat is voor het archief, maar ook om kennis te delen en elkaar op de hoogte te houden van wat we doen. Zo hebben we al een aantal keren wat artikelen samen geschreven. Een zogenaamde win-win situatie voor de redacties. En vaak wordt het dan dus geadresseerd aan de secretaris. Dus vandaar de vraag.

Dit is geen clubblad hoor, wordt dus niet betaald door subsidies of lidmaatschapsgelden. Als ze IntoVolvo naar alle verwanten moeten sturen, zal de stekker er snel uitgaan. Want dat is dan natuurlijk nooit te financieren.

Doe eens gek, trek een paar euro uit je portemonnee (of vraag het aan je vrouw :yeah:) en koop dat blad. Dan help je mee dit blad te behouden!

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2010 10:49 #849309 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Hoe vaak komt de IntoVolvo eigenlijk uit, want hun site is ook nou niet echt up to date :S

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2010 11:50 #849311 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
3 keer las ik ergens

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2010 12:07 #849313 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
2 maandelijks. Nogmaals, die site hoort niet bij het huidige blad! Vergeten dus.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2010 12:23 #849314 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Ik zeg ook niet dat het een clubblad is. En ik zeg ook zeker niet dat we het blad gratis willen ontvangen. Ik zeg alleen dat ik wil kijken of er mogelijkheden zijn om het blad als club te ontvangen. En eventueel samen te werken. Juist omdat er vaak leuke dingen in staan. Het blad heb ik al een aantal keer gekocht, maar tegenwoordig krijg ik hem bij een dealer vandaan, die 5 exemplaren van het blad koopt voor personeel/klanten.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2010 09:12 #849356 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Je stelde dat "bladen vaak onder collega clubs/verwanten worden verspreid"... Vandaar mijn opmerking.

Maar goed, ik wens iedereen veel leesplezier!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2010 22:37 #852129 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
ik heb alle 3-serie gerelateerde artikelen inmiddels gelezen, jammer; echt zeer jammer dat een groot aantal technische details verkeerd vermeld of zelfs lariekoek zijn.

verder had het misschien voor de lezer prettiger geweest als de schrijver tijdens het schrijven g??n pistool op z'n hoofd had staan, dan kwamen alle stukken een stuk minder geforceerd over:)

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2010 20:44 #852185 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
worden ze nog een keer online gezet ben wel zeer benieuwd

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC