Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
Mede namens de redactie van IntoVolvo bedankt voor jullie hulp om een mooie GLT te zoeken!
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Of misschien een idee om het artikel in de volgende Volvoice over te nemen, met verwijzing naar het originele blad?
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-

Voor herplaatsing in Volvoice zal je contact met de redactie van intoVolvo op moeten nemen. Maar er staat meer interessants in het blad

- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;156736 schreef : Omdat bladen regelmatig onder collega clubs/verwanten worden verspreid. Ik krijg hem sowieso via de Volvo. Maar zo krijg ik als redactie van het Haags Bus Museum ook altijd alle bladen van collega stichtingen. En uiteraard ontvangen de collega stichtingen de bladen van ons. Dat is voor het archief, maar ook om kennis te delen en elkaar op de hoogte te houden van wat we doen. Zo hebben we al een aantal keren wat artikelen samen geschreven. Een zogenaamde win-win situatie voor de redacties. En vaak wordt het dan dus geadresseerd aan de secretaris. Dus vandaar de vraag.
Ik weet van niks, brievenbus is leeg!

Morgen even kijken bij de Bruna in Deventer, daar ligt ie altijd. Toevallig keek ik van de week nog, maar toen was 'ie er niet (zeker net te vroeg geweest).