Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 21:27 #841856 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
het id de bedoeling dat hij eind september hier is, dan werk ik eerst de las plekken af en dan wordt hij zeer grondig gereinigd...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2010 21:32 #841859 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
die glt sedan is in goede handen bij jou..

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 11:30 #849222 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Vrijdag lag 'ie op de mat, de nieuwe IntoVolvo met een heel leuk artikel met mooie foto's over de 360GLT. Je kunt IntoVolvo kopen bij diverse tijdschriftenwinkels door het hele land, waaronder bv AKO. En dit artikel zouden jullie allemaal moeten willen hebben lijkt me!

Mede namens de redactie van IntoVolvo bedankt voor jullie hulp om een mooie GLT te zoeken!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-09-2010 11:31 #849223 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
mooi! Ik ga hem straks meteen even zoeken

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 12:13 #849225 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Lijkt me dat de secretaris een exemplaar voor het clubarchief toegezonden heeft gekregen?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
27-09-2010 12:49 #849227 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
is het ook online te bestellen?
Of misschien een idee om het artikel in de volgende Volvoice over te nemen, met verwijzing naar het originele blad?

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 13:16 #849230 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Waarom zou de secretaris er 1 toegezonden moeten krijgen? Het blad is niet online te bestellen helaas. maar hij is net uit, dus stap een paar boekhandels binnen en je hebt het blad in je eigen archief =D

Voor herplaatsing in Volvoice zal je contact met de redactie van intoVolvo op moeten nemen. Maar er staat meer interessants in het blad ;) Het zou mooi zijn als we dit mooie initiatief voor de Nederlandse Volvo rijder kunnen behouden

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-09-2010 13:28 #849233 door V300 register
Krijg je dat blad niet automatisch opgestuurd als je klant bent bij een Volvodealer en zo'n Volvocard hebt? Volgens mij krijgt m'n pa dat blad altijd opgestuurd. w00t!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 14:46 #849240 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Mooie 360 GLT gezocht voor IntoVolvo magazine
Omdat bladen regelmatig onder collega clubs/verwanten worden verspreid. Ik krijg hem sowieso via de Volvo. Maar zo krijg ik als redactie van het Haags Bus Museum ook altijd alle bladen van collega stichtingen. En uiteraard ontvangen de collega stichtingen de bladen van ons. Dat is voor het archief, maar ook om kennis te delen en elkaar op de hoogte te houden van wat we doen. Zo hebben we al een aantal keren wat artikelen samen geschreven. Een zogenaamde win-win situatie voor de redacties. En vaak wordt het dan dus geadresseerd aan de secretaris. Dus vandaar de vraag.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-09-2010 23:50 #849280 door V300 register

Kevin;156736 schreef : Omdat bladen regelmatig onder collega clubs/verwanten worden verspreid. Ik krijg hem sowieso via de Volvo. Maar zo krijg ik als redactie van het Haags Bus Museum ook altijd alle bladen van collega stichtingen. En uiteraard ontvangen de collega stichtingen de bladen van ons. Dat is voor het archief, maar ook om kennis te delen en elkaar op de hoogte te houden van wat we doen. Zo hebben we al een aantal keren wat artikelen samen geschreven. Een zogenaamde win-win situatie voor de redacties. En vaak wordt het dan dus geadresseerd aan de secretaris. Dus vandaar de vraag.

Ik weet van niks, brievenbus is leeg! :sad:

Morgen even kijken bij de Bruna in Deventer, daar ligt ie altijd. Toevallig keek ik van de week nog, maar toen was 'ie er niet (zeker net te vroeg geweest).

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC