weer van terug! vraag voor volvo kopen.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-02-2010 18:40 #817345 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic weer van terug! vraag voor volvo kopen.....

punkazz;133551 schreef : volgens Jan H. mag je volgens de regels w?l stilstaan op de openbare weg die eerste twee maanden).

Klopt, dat is echter wel voor het verlopen van de geldige apk, niet bij import (je hebt gen apk) of bij verlopen van een schorsing over een periode dat er geen of gedeeltelijk apk op zat. Bij verlopen van de schorsing zijn ze al erg coulant als ze je alleen voor de apk een bon geven. (hij is dan vast ook niet verzekerd) Ik heb de schorsing eens 6 dagen laten verlopen en was de pineut op de dag van de schorsing. (vergeten)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2010 19:17 #817349 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic weer van terug! vraag voor volvo kopen.....

Volvo Nerd;133623 schreef : HEHE HIHI ... hihi.
...HIHI!
...hihi

Giechel je in het echt ook zo veel? :humor:
Sorry, ik kon het niet laten.

Succes met je zoektocht, het zal niet meevallen. Als je er een vindt mag je jezelf echt gelukkig prijzen. Het komt zo nu en dan wel eens voor dat er een nagenoeg roestvrije auto tevoorschijn komt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2010 09:57 #817409 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic weer van terug! vraag voor volvo kopen.....
Zucht.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2010 11:45 #817417 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic weer van terug! vraag voor volvo kopen.....

huysmans;133640 schreef : Klopt, dat is echter wel voor het verlopen van de geldige apk, niet bij import (je hebt gen apk) of bij verlopen van een schorsing over een periode dat er geen of gedeeltelijk apk op zat. Bij verlopen van de schorsing zijn ze al erg coulant als ze je alleen voor de apk een bon geven. (hij is dan vast ook niet verzekerd) Ik heb de schorsing eens 6 dagen laten verlopen en was de pineut op de dag van de schorsing. (vergeten)

Zoals ik al zei, ook bij import krijg je de tijd voor een apk. Je moet er dan alleen niet mee gaan rijden.

Mijn 345 had al een kenteken maar had de eerste weken (tot de apk erop zat) als verloopdatum 'Niet van toepassing'. :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2010 17:14 #817437 door V300 register

Volvo Nerd;133623 schreef : HEHE HIHI de enige in nederland die nog vrijwel roestvrij is is mijn 360 hihi.

uiteraard :hmmz:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2010 19:29 #817446 door V300 register
Het kan natuurlijk helemaal geen kwaad info in te winnen bij degenen die er verstand van/ervaring mee hebben maar volgens mij bevond je je acht reactie's geleden ook al ongeveer op dit punt (zij het nu met wat afgezwakte criteria) :yesyes: Heb je zelf het gevoel opgeschoten/vooruit gekomen te zijn....? :wtf2:

Volvo Nerd;133623 schreef : HEHE HIHI de enige in nederland die nog vrijwel roestvrij is is mijn 360 hihi.
helaas wel wat krassen maar damm! die volvo is echt super hard en altijd willen starten na drie of vier weken stil te hebben gestaan!
maarja ik wil mijn auto niet aan mijn moeder geven HIHI!
ik denk dat ik gewoon een leuk 340 in nederland moet zoeken als ik het zo hoor.
wie o wie heeft ideen? let wel ik onderhoud dan haar nieuwe aanwinst(mocht die komen) wel erg goed, ben liefhebber he

oke dan moet hij maar twee dingen zijn:
vrijwel roestvrij hier en daar een plekje alle jammer dan.
en handgeschakeld! dat wil zij echt een automaat is niks voor haar.
dus heeft iemand een idee laat het mij horen. dan redden wij er weer ??n! hihi

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2010 19:33 #817447 door V300 register
Dan is het toch appeltje eitje? Kan niet moeilijk zijn. Maar het forum is niet om auto te koop gevraagd als item nee te zetten, daarvoor is advertentierubriek. Plaats een advertentie te koop gevraagd ...

Volvo Nerd;133493 schreef : dus ja een 340 of 360 maakt niet uit als hij maar in goede staat is.
ook de motor en alles wat beweegt en doet moet goed zijn.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2010 19:39 #817448 door V300 register
Ja, en ik heb de enige vrijwel roestvrije 340 (1.7 schakel) van Nederland en als ik erin rondrij denk ik dat ik Willem-Alexander ben en mijn wederhelft vindt dat beide een beetje dom. Ik heb wel een ideetje, heet 340 en het staat hier in de straat, aan de mijne draait alles echt super goed, strakke harde auto bijna zonder roest, grondig onderhouden maar ja, die is niet meer te redden want is al gered :halo:....en voorlopig blijft-ie hier...:yesyes: sorry dat ik de beste 1.7 van het land je net voor was ....

Kijk ff in de advertenties zou ik zeggen of regelmatig via gaspedaal, er staat genoeg te koop....:yeah:

dus heeft iemand een idee laat het mij horen. dan redden wij er weer ??n! hihi

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2010 20:03 #817450 door V300 register
Misschien moet je eerst eens lid worden van de club. En je eigen 360 opknappen, je bent een aardige gozer. We hebben wel t een en ander gekletst een tijd terug.. maar ik kan zo 10 300's opnoemen bij de club die in een betere staat zijn dan de jouwe..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2010 20:26 #817455 door V300 register

slb_340;133752 schreef : Maar ik kan zo 10 300's opnoemen bij de club die in een betere staat zijn dan de jouwe..

Lijntje? (Streepje vast niet :humor:)

Elke wagen is op te lappen en als je echt een roestvrije auto wil hebben heb je 3 mogelijkheden:
  • Koop er een die 0% staal in de wagen heeft zitten
  • Koop een museum exemplaar van een Volvo (kost serieus geld)
  • Restaureer een bestaande (is goedkoper, al kan ik niet zeggen hoeveel)
Gezien het feit dat er nu al een in bezit is en nog wel een 360 (uitstervend ras), zou ik persoonlijk, als er budget is, voor het laatste kiezen, daar dit de meest re?le optie is. (naast de goedkoopste)

Ik zou zeggen lid worden en de 360 aanvallen. Als je al weet dat de wagen roest zijn er overigens zat middeltjes om die roestvorming zwaar te vertragen, zodat je tijd hebt om de wagen, als rijdend project, op te lappen. Hij is het vast waard als de wagen verder technisch goed is en bevalt.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC