Hobby wagen verhuur voor huwelijken...
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
v0lv0freak;150416 schreef : grappig, nu wordt er dus een 340 voor een huwelijk gevraagd!
link.marktplaats.nl/362267603
Ik vind het wel iets voor Wouter, maar ik zou wel als chauffeur meegaan, en niet de auto aan anderen meegeven
Ehhh bedoelt u mij?

Heb net de advertentie gezien, lijkt in eerste instantie wel aantrekkelijk mar Halsteren is me nogal een eind hiervandaan zeg (heb er overigens wel familie wonen)
Driedeurs word inderdaad op zijn zachtst gezegd onpraktisch als ik zelf zou sturen (heb nog een mooi maatpak hangen overigens, nu nog een chauffeurs pet

In dit geval zou het er dus op neer komen dat de bruidegom zelf rijd, en daar zou ik nogal behoorlijk zenuwachtig van worden en me het hele weekend afvragen of ik mijn geliefde 340 weer onbeschadigd terug mag ontvangen.
Als ik nu in de rijke positie was dat een niet al te grote schade nog te overzien was of als de 340 net als een vorige auto all-risks verzekerd was zou ik er zeker even een telefoontje aan gewaagd hebben.
- V300 register
- Verbannen
-

moet voor de grap eens navragen wat die traction gekost heeft (als ze hem gehuurd hebben dan)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Die ? 50,- zal dus waarschijnlijk een fictief bedrag zijn omdat er wat ingevuld moest worden???
Die Citro?n Traction Avant hebben mijn zus en zwager inderdaad gehuurd, zonet eens voor mijn idee gegoogled op trouw huur auto en voor eenzelfde traction is een heel weekend huren ( waar hier om gevraagd word ) toch wel een aardig prijzige aangelegenheid al zeg ik het zelf.
Verder vraag ik me ook af hoe je zoiets uberhaupt op een goede manier af kunt spreken i.v.m de borg, die word natuurlijk vooraf overlegd/betaald, bij overduidelijke schade zal het nog geen probleem worden maar wat nu als er krassen, een klein deukje o.i.d te zien zijn na gebruik van de auto?
Verhuurbedrijven hebben daar contracten voor waarin dit soort dingen juridisch ondervangen zijn, als particulier heb je geen ehhh been om op te staan.
- V300 register
- Verbannen
-
Dus moet je ten alle tijden zelf rijden.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ja, nu je het zegt zal ook mijn verzekeraar hier waarschijnlijk niet mee akkoord gaan, er zitten helaas teveel haken en ogen aan deze vorm van je auto "uitlenen".
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;150563 schreef : Ehhh bedoelt u mij?
Wie heeft er anders de meest glimmende 340 van de club?

Als ik jou was zou ik er gewoon een mailtje aan wagen. Ik verwacht niet dat het storm loopt, en je kunt ook altijd voor 1 dag afspreken, kunnen ze nog foto's maken etc en ga je daarna nog langs je familie

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Net ook eens overlegd met mijn ouwe heer, verzekering...ja die keren toch al niets meer uit bij een auto van deze leeftijd, interessant is wellicht nog wel De WA want wat als een ander aangereden word?
Ik ga in ieder geval even contact leggen met de adverteerder, kan ik dan alsnog besluiten wat ik doe.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Mag ik jou eens vragen naar je mening hierover?, zou jij het (ook gezien jouw kennis op gebied van rechten en plichten) overwogen hebben als ze bijvoorbeeld een ik zeg maar wat, Black beauty te huur vroegen voor een bruiloft?
- V300 register
- Verbannen
-