Hobby wagen verhuur voor huwelijken...
- V300 register
- Verbannen
-
mij schreef : Hallo,
Al een tijdje zat ik te spelen met het idee om hier iets mee te beginnen. Nu ga ik zelf trouwen en we zelf een stoet met 70's en 80's wagens willen vormen, valt het me op hhoe weinig 'normale' oude wagens (Renault, Volvo, Toyota e.d.) uit de 60/70/80's er te huren zijn. Veel standaard trouwauto's, maar weinig echt leuk spul.
Zeker nu, in deze financieel wat lastigere periode voor sommigen, vroeg ik me af of er animo is voor een platform (site/forum) om hobby wagens te huur aan te bieden voor juist dit doel. Op marktplaats worden er al een aantal te huur aangeboden, maar juist specifiek voor dit doel leek het me leuk om iets op te zetten. (zeg maar om eenvoudig aanstaande bruidsparen en hobbyisten samen te brengen)
Ik ben al begonnen met een kale website om dit idee uit te werken, maar ik weet niet waar het meeste animo voor is, als die er al is vanuit hobby rijdend Nederland. Hebben mensen nog goede idee?n?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik was iets soortgelijks van plan als m'n 345 optisch weer helemaal in orde is.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
De kubel van pap wordt eind 2010 al als trouwauto gebruikt, dus tegen die tijd is die ook weer in topstaat. Maargoed dat is geen Volvo, dus ik weet niet of die op de site erbij mag?
Wat is eigenlijk een redelijke prijs om te rekenen voor een trouwauto? Want als je dan zelf als chauffeur fungeert moet je ook een beetje netjes aangekleed zijn, en ben je ook de halve (of hele) dag kwijt..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Hij is wit, dus in dat opzicht al de ideale kleur. Af en toe trouwritjes rijden en dan weer de stalling in, dan blijft alles lekker soepel en blijft het ook nog betaalbaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Denk persoonlijk ook dat je de mogelijkheid moet kunnen bieden voor een aantal zgn volgwagens, dat kan ook zeer apart zijn.
- V300 register
- Verbannen
-