Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-
Daarbuiten lijkt mij dat het hebben van minimaal 1 goed toegankelijk gangpad over de hele lengte van de schuur eigenlijk zowieso geen overbodige luxe is; Dan kun je tenminste nog ergens bij en het scheelt volgens mij ook enorm in het puzzelen om een auto eruit of erin te krijgen.
Maar; concreet... zou ik gewoon een beleefd briefje aan de verhuurder schrijven waarin je vraagt of hij in opvolging op het mondeling gevoerde overleg, jou een afschrift van de door de verzekering gestelde eisen aan de inrichting van de ruimte wil geven.
Als hij dit niet doet, maar je opnieuw mondeling hier op aanspreekt, moet je er op staan dat je de voorschriften op papier krijgt. Het is dan wel slim om hem daarbij te beloven dat je ze ook echt gaat inwilligen zodra dat gebeurd is. (en het ook echt doen) Op die manier win je wat tijd en heb je toch een soort stok achter de deur om hem te overtuigen jou die schriftelijke eisen te geven.
Als er andere motieven achter zitten, dus anders dan dat er daadwerkelijk eisen gesteld worden door de verzekering/brandweer, kom je er zo ook snel genoeg achter. Waarschijnlijk is er dan toch niet veel aan te veranderen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik sprak je laatst al over de telefoon, ik wist t niet...Wat een gedoe zeg! Maar ergens begrijp ik het wel.
Laatst toen Paul (de boer) langs kwam, liet hij al een opmerking vallen over te vol en dit kan eigenlijk niet langer...Dus of de verzekering erachter zit betwijfel ik. Desalniettemin: Als hij je er uit wil hebben, dan zit je met een groot probleem.
Ik help je graag met het maken van een plan voor je schuur (als in een indeling), en ik denk dat er vast en zeker een stuk of 5 clubleden (veel meer wordt inefficient) te vinden zijn die je een (lang?) weekend willen meehelpen om alle(!!) auto's eruit te halen en er wat moois van te maken.
Ik ben er van overtuigd dat als jou schuur logischer ingedeeld is, en een goed en degelijk opslag systeem wordt neergezet, dat je schuur v???l meer ruimte krijgt. Ook heb je nog een stapel oud ijzer, en spullen die eigenlijk wel weg kunnen. Ook daar is een hoop mee te winnen.
Mijn keldertje gebruik ik graag als voorbeeld. Ik heb dit weekend een hele dag staan schuiven en kasten gebouwd. En dat was een hele goede investering van een lange dag: Ik ben van een grote stapelrotzooi naar een ruime kelder gegaan, waar ik ineens alle ruimte heb, om alle fietsen (3 stuks) en mn brommer, neer te zetten. Ideaal!!
Geef je hier op voor een meehelplijst, copieer en plak:
Ik help Erik graag mee om zijn schuur op te ruimen:
- Paul Galama
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik ben as zaterdag al bij erik aanwezig, dus wie dan ook al zin heeft is vast welkom:)
- Paul Galama
- Anjo van den Akker
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;103662 schreef : als de boer dat soort teksten laat vallen dan is het waarschijnlijk niet van de verzekering afkomstig idd, ik denk dat een gesprekje met de boer wel op z'n plek is, ook de mededeling dat voor het reorganiseren van de schuur de auto's een nachtje buiten moeten slapen, zal hij vast en zeker begrip voor hebben!
ik ben as zaterdag al bij erik aanwezig, dus wie dan ook al zin heeft is vast welkom:)
- Paul Galama
- Anjo van den Akker
- Joost Ruizendaal (niet op zaterdag, dan moet ik werken)
Samen even de schouders eronder!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Helemaal waar. Ik had na de verhuizing de schuur gewoon een beetje willekeurig volgezet (hij was toch 2 keer zo groot als mijn oude schuurtje) en hij leek echt goed vol te staan.Pistonpen paultje;103660 schreef : Ik ben er van overtuigd dat als jou schuur logischer ingedeeld is, en een goed en degelijk opslag systeem wordt neergezet, dat je schuur v???l meer ruimte krijgt.
Nu heb ik een halve 360 in bananendozen en wat losse delen er bij staan ?n efficient ingedeeld en de andere helft van de 360 lijkt er nog makkelijk bij te passen!
- Paul Galama
- Anjo van den Akker
- Jeroen van Bodegom (zodra mijn auto op de weg is)
Als we ergens een flinke lading mooi lang sloophout op de kop kunnen tikken kunnen we door grote schappen met ruimere gangen te maken enorm veel ruimte vrijmaken.
Kunnen er niet nog een paar auto's in je tuin staan totdat ze verkocht/gesloopt worden? Dan heb je ?cht veel meer ruimte.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
daarnaast zal 1 of 2 auto's permanent de schuur uit ook een goede ruimtewinst boeken
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Paul Galama
- Anjo van den Akker
- Laurens Post (wel op tijd de datum aangeven)
- V300 register
- Verbannen
-
- Paul Galama
- Anjo van den Akker
- Jean-Luc
- V300 register
- Verbannen
-
- Paul Galama
- Anjo van den Akker
- Jean-Luc
- Stefan Ruizendaal (samen met Joost, inderdaad niet op zaterdag)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-