Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-05-2009 21:35 #775811
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Lijkt wel of de verzekeringsmaatschappijen een dreigrondje aan het doen zijn. Ik zit ook wat advertenties voor garages t.b.v. stalling af te struinen en sinds kort is het telkens als slotzin 'geen kluswerkzaamheden ivm verzekering'. Ik geloof best dat er een assurantieverhaal achter zit, maar hoe moet jij nu een gangpad gaan maken als je niet eens weet hoe breed dat pad moet zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 01:11 #775866
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Werd er niets gezegd over materiaal opslag in de auto's?
Ander heb je een mooie MB bus waar je veel in kwijt kunt
Ander heb je een mooie MB bus waar je veel in kwijt kunt
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 01:14 #775868
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Jeetje Erik, dat komt ineens als een donderslag bij heldere hemel!
Om uit ervaring te spreken hebben wij met het museum ook eens een zelfde soort gezeik gehad. Uiteindelijk ook alles in kasten en weet ik veel gepropt. Ik kom je graag helpen Erik!
Om uit ervaring te spreken hebben wij met het museum ook eens een zelfde soort gezeik gehad. Uiteindelijk ook alles in kasten en weet ik veel gepropt. Ik kom je graag helpen Erik!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 09:43 #775876
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Ik kan alle hulp gebruiken. Kunnen we gelijk een inventarislijst maken en daar prijzen voor clubleden en niet-clubleden bij bedenken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 12:07 #775890
door V300 register
Als je hulp nodig hebt ben ik woensdag weer thuis.... stuur maar een pbtje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 12:14 #775891
door V300 register
Jammer dat ik zo ver woon Erik, anders had ik jou zeker komen helpen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2009 12:35 #775900
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
ik vrees dat ik behoorlijk in tijdnood zit om een dag te komen klussen, maar mocht er een gat in m'n agenda openspringen dan kom ik ook graag helpen (wil die turbo nu onderhand weer rijdend zien)
maar toch, zou ik eerst wachten tot er officiele papieren afgegeven worden voor ik ook maar een accu verplaats. dat zogenoemde comissie dat langs geweest is heeft dat ook officieel moeten overleggen aan die boer..
maar toch, zou ik eerst wachten tot er officiele papieren afgegeven worden voor ik ook maar een accu verplaats. dat zogenoemde comissie dat langs geweest is heeft dat ook officieel moeten overleggen aan die boer..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2009 13:37 #775917
door V300 register
Erik, als iemand een schuur huurt, dan hoort de eigenaar eventuele vaste loop of gangpaden aan te leggen. Niet de huurder. Een doorloop die ik hier lees valt daar niet onder. dat is te vaag. Anders komen ze straks bij je thuis ook bepalen waar je bank en eettafel moeten staan. Zorg wel dat je niet te veel brandbare vloeistoffen of gassen in opslag hebt, daar zit wel een wet op. Tevens is de verlichting ook onderdeel van het pand, net als de elektra van het net, dat is allemaal voor de verhuurder. Ik zou zeker met hem concreet communiceren, liefst schriftelijk zodat gedraai duidelijk blijft.
Het is wel zo dat de brandweer nieuwe regels heeft verzonnen, en die nemen verzekeringen en gemeentes blind over. Daarnaast vermoed ik dat de eigenaar een goedkopere verzekering aan het regelen is bij een andere maatschappij en die wil dan eerst eens kijken naar het pand, voordat ze een contract opmaken. Het is tenslotte crisis en er branden sinds september 2008 erg veel bedrijfjes af.
Het is wel zo dat de brandweer nieuwe regels heeft verzonnen, en die nemen verzekeringen en gemeentes blind over. Daarnaast vermoed ik dat de eigenaar een goedkopere verzekering aan het regelen is bij een andere maatschappij en die wil dan eerst eens kijken naar het pand, voordat ze een contract opmaken. Het is tenslotte crisis en er branden sinds september 2008 erg veel bedrijfjes af.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2009 14:19 #776109
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Oh jee, straks wil die boer de toko nog laten affikken voor verzekeringsgeld?
Erik zal dan waarschijnlijk niks krijgen bij brand? Hoe staat dat in je contract? Alles op eigen risico zeker?
Erik zal dan waarschijnlijk niks krijgen bij brand? Hoe staat dat in je contract? Alles op eigen risico zeker?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-05-2009 14:31 #776114
door V300 register
Het lijkt me dat die boer zijn schuur heeft verzekerd (opstal) en dat je als huurder (net als bij een huurhuis) je inboedel en inventaris zelf moet verzekeren?
Moderators: Mark Smeets