Aan welke eisen te voldoen om een oldtimerverzekering af te kunnen sluiten?!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nee, even serieus, euhm... Centraal Beheer dacht ik. Maar daar heeft 'ie collectiviteitskorting, of hoe heet dat? Je weet wel, korting voor ambtenaren van Het Rijk.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb mijn volvo 343 verzekerd bij PolisDirect. Als old-timer. Kosten: 81 euro per jaar voor alleen WA. Ik ben zelf geen 24 jaar (ik was 21 toen ik de auto begon te verzekeren). Ik had als dagelijks vervoer een motor, en dat was geen probleem.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;72946 schreef : GIO......
owja, minimaal 24jaar geldt voor alle oldtimer verzekeringen.
Niet alle oldtimer verzekeringen, ik heb mijn 2 Daf's verzekerd bij OVHV (tussenpersoon voor TVM) en die verzekeren oldtimers als eerste auto en aan mensen jonger dan 24
verder is het echt puur een verzekeraars van oldtimers, en zelfs tijdens sportieve rally's zijn de auto's gewoon verzekerd. Je krijgt de auto ook altijd terug, ik had mijn 66 Coupe de dag na het ongeluk weer achter in de tuin staan

de 360 GLT heb ik verzekerd bij VerzekerSnel.nl, als youngtimer voor 20 euro per maand, all-risk
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
BramJ;73651 schreef : de 360 GLT heb ik verzekerd bij VerzekerSnel.nl, als youngtimer voor 20 euro per maand, all-risk
Op je eigen naam? Maar dus niet als eerste auto, want daar heb je de Daf's voor gebruikt toch?
- V300 register
- Verbannen
-
de Daf's zijn momenteel beide geschorst. OVHV verzekerd ook youngtimers, maar alleen als je al een oldtimer daar verzekerd hebt
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-