uitdeuken achterdeur

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-10-2008 22:50 #733992 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic uitdeuken achterdeur
ja, ik zal even een schatting laten maken door de garage en dan zie ik wel wat re?el is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2008 22:53 #733993 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic uitdeuken achterdeur
Hij is de doorrijder, dus hij zal betalen ook!
Als hij netjes contact had opgenomen had ik het gewoon onderling geregeld en een net tweedehands deurtje gezocht... maar nu...?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-10-2008 00:13 #734005 door V300 register

DirkH;72158 schreef : Moet de dader nog opzoeken, maar ik ga er vanuit dat ik de schade kan verhalen, maar wil de dader verder ook niet in moeilijkheden brengen voor het indeuken van een deur.

als je het onderhands kunt regelen, zeker doen.

maar aan de andere kant vind ik dat iemand best een tik mag krijgen als ie een flinke schade veroorzaakt, en vervolgens gewoon wegrijdt alsof er niets aan de hand is.

het is dus te danken aan die getuige dat je weet wie het gedaan heeft, anders zat jij mooi met de gebakken peren en ligt de dader op het kerkhof.

• Ted Bogers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 01:45 #734006 door Ted Bogers
Beantwoord door Ted Bogers in topic uitdeuken achterdeur
Bij mij een paar jaar geleden ook gebeurd. Gelukkig precies de achterdeur in puin en de rest nog helemaal gaaf. Achterdeur moest ongeveer 1550,00 euro kosten bij schadebedrijf. Kreeg van de verzekering 1250,00 met behoud van auto en dat was niet gek omdat ik nog zo'n deur had liggen.
Auto was op dat moment 13 jaar oud.

Ted Bogers

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 01:57 #734007 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic uitdeuken achterdeur
Bij een beun 150 euro. Bij een schadehersteller... die zal idd rond de 400 zitten, en daarbij aangeven dat ie eigenlijk de hele zijkant mee moet nemen om geen kleurverschil te krijgen. Want nu ga je hoe dan ook kleurverschil krijgen. Zilvergrijs = zilvergrijs maar na 20 jaar ofzo zie je daar echt wel verschil tussen....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-10-2008 09:02 #734013 door V300 register
Ja, het wordt wel een moeilijke zaak, kijken wat er uit komt. Ik ben namelijk alleen WA verzekerd, en heb geen rechtsbijstandsverzekering voor mijn auto, dus ik moet er zelf zien uit te komen met de dader. Ik hoop dat deze voldoende verzekerd is.

Bizar trouwens dat ik op basis van het nummerbord gewoon de naam van de eigenaar van de auto meekreeg van de politie.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-02-2009 11:11 #758580 door V300 register
Wooohaaa.

Net contact gehad met de Franse politie. Donderdag even langs, maar ze hebben me gemeld dat de Franse dame die tegen m'n auto gebotst is voldoende verzekerd is. Het wordt nog steeds lastig, maar ik heb nu enige hoop dat m'n schade vergoed gaat worden.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC