uitdeuken achterdeur
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Heb je er een foto van?
Op zich kun je zelf best redelijke resultaten boeken. Maar waarschijnlijk is een ander deurtje goedkoper dan laten uitdeuken door een bedrijf.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Geen idee van de tarieven daar, maar waarschijnlijk is het nog steeds duur

- V300 register
- Verbannen
-
De dader is doorgereden, maar ik heb een getuige die het nummerbord heeft opgeschreven. Heb aangifte gedaan bij de politie en heb het adres van de dader achterhaald. Moet de dader nog opzoeken, maar ik ga er vanuit dat ik de schade kan verhalen, maar wil de dader verder ook niet in moeilijkheden brengen voor het indeuken van een deur.
Waar moet ik aan denken, orde 100 euro, 200 euro, 500 euro? Of zijn er voor een fractie van dat bedrag tweedehands deurtjes te vinden in dezelfde kleur ? (grijs metallic)
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
In Nederland zal het, afhankelijk van de grootte van de deuk, toch echt minimaal 400 euro kosten. Ik denk nog wel meer eigenlijk.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
DirkH;72159 schreef : Redelijk duur hier, heb gisteren 23 euro betaald aan de garagehouder die m'n auto heeft helpen starten m.b.v. een startbooster, totaal 5 minuten werk. Accu vervangen kost 110 euro, maar dat heb ik nog niet laten doen.
Och, wat kost een accu nog tegenwoordig? In Zuid-Frankrijk liggen die dingen zelfs in de supermarkt?
Een scheet werk om de accu zelf te vervangen. Let alleen wel op waar je de polen laat bungelen.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;72160 schreef : Grijs metallic, da's een makkelijke kleur. Daarvan rijden 340's bij bosjes rond:)
In Nederland zal het, afhankelijk van de grootte van de deuk, toch echt minimaal 400 euro kosten. Ik denk nog wel meer eigenlijk.
wow; dat is bijna de helft van de prijs van de auto

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-