slopen verassingsvario
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;68629 schreef : Nu schiet mij net te binnen; hoe is het gesteld met de panelen op de C-stijlen, de panelen in de kofferbak en het hemeltje?
Onderdelen die ik goed kan gebruiken. En de kofferbakverlichting:)
en m'n lijstje beter doorlezen, c-stijl panelen staan namelijk al voor mij op het punt van aanschaf. die van de kofferbak waarschijnlijk ook, die moeten toch los om bij de c-panelen te komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als jij er iemand anders blij mee kan maken vind ik het primaslb_340;68600 schreef : Diede moet jij je ruit nog terug:)?

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Geef het centenbakkie maar mee aan Erik, Stefan of Anjo. Ik kan zelf niet aanwezig zijn op de klusdag. En als jullie me dan ff een rekeningnummer PB-en dan doe ik een symbolische bijdrage voor de eerste benzine van de verrassingsvario:)
Eventueel kan ik ook wel een bijdrage ''in natura" doen. Heb nog een fuel cut-off kastje, een thermostaat, 2 buitenspiegels, een ruitenwissermotor en een van liggen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als de buitenspiegels onbeschadigde aanschroefpunten hebben (die 3 gaatjes waar de parkers in vallen) en verder er heel erg aardig uitzien heb ik daar persoonlijk ook wel interesse in.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
setsunakaede;68697 schreef : [offtopic-achtig] Als iemand voor een 5-deurs nog wat nodig heeft: wellicht scheur ik a.s. donderdag na mijn werk nog even terug naar de sloperij waar ik vanmiddag e.e.a. uit een 340 heb gehaald. Zie ook het grote gespot-topic. Mail/pb bij interesse
Alles trouwens tegen kostprijs + VerrassingsVario-Bijdrage(vrijwillig), demontagekosten doe ik niet aan.
Vijfbak + aandrijfas + EHBO-kastklepje + oud type snelheidsmeterkabel + toerenteller + sigarettenaanstekerhouder + afdekplaatjes voorbumper.
Alvast bedankt,
M.v.g.
Erik
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-