VerrassingsVario!
- V300 register
- Verbannen
-
De ouders van mijn vriend hebben wat zware jaren achter de rug. Zo woonden ze in een (te) kleine caravan en heeft zijn vader een aantal zware operaties achter de rug.
Nu gaat alles weer de goeie kant op, en hebben ze een sociale huurwoning gekregen.
Omdat ze niet zo erg mobiel zijn (zn vader mist zn linkervoet) vond ik dit de kans bij uitstek om ze te verrassen, dus ze weten nog van niets. En daarvoor is deze vario enorm geschikt!
Morgen (donderdag) ga ik de auto ophalen, waarschijnlijk samen met Kevin Kloosterman, alvast mijn dank voor zijn hulp bij deze!
Ook hebben zowel Wim als Hans (van Dunn??) een voorruit toegezegd.
De accu van de auto is naar zn grootje, dus morgen neem ik de accu van mijn eigen 340 mee om de Vario op te halen..
Nu ben ik alleen nog opzoek naar een linkerdeur (met ruitje er in) t is een driedeurs, blauw. Wat kleurverschil maakt opzich niet zo heel erg uit en een kleine vergoeding is mogelijk
Ieder beetje helpt - dus mocht je iets willen/kunnen bijdragen dan is dat zeer welkom! (Kan ook in de vorm van apk-controle, een fles olie, bougies, een luchtfilter of iets dergelijks!)
De auto gaan we binnenkort invoeren in Belgie (daar wonen z'n ouders) en zal per trailer/aanhangwagen vervoerd worden. Een auto met trekhaak en die oplegger heb ik al geregeld.
Natuurlijk zal ik een verslag + foto's maken voor de Volvoice !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik had best wat onderdelen willen doneren, ware het niet dat mijn model veel te oud is.
Enne... veel foto's maken h?!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Morgen is het Woensdag... Je bent vandaag niet zo wakker he...? :humor:slb_340;60735 schreef : Morgen (donderdag) ga ik de auto ophalen, waarschijnlijk samen met Kevin Kloosterman, alvast mijn dank voor zijn hulp bij deze!
Voor 340's heb ik niet zoveel spullen meer liggen, anders was ik even de schuur in gedoken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hij heeft nog een deur liggen. Hij rekent geen hoge prijzen volgens mij. En ik wil hem best voor je ophalen.
Deurpaneel weet ik nog wel te vinden op de sloop in Doetinchem, volgens mij heeft dat ding zelfs nog elektr. ramen en stoelverwarming.
- V300 register
- Verbannen
-

Jaaa jongens.. ok? het is ZO warm he, ben helemaal van slag!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-