Volvo 340 DL S6
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2008 18:27 #713834
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 340 DL S6
Niet elke 340 heeft dat trouwens. Er zijn er wat bij die het metertje niet recht omhoog hebben, maar op een derde of een kwart. Toch is in alle gevallen de motor warm. Pas als de meter echt niet omhoog komt maar stug blijft staan als waar 'ie stond heb je kans dat de thermostaat stuk is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-06-2008 18:49 #713837
door Anjo van den Akker
kleine aanvulling, dan is het motorkoelwater op temperatuur, een betere indicatie voor een warme motor is motorolie op bedrijfstemperatuur echter vanaf de fabriek is er geen olietemperatuurmetertje geleverd., je motor is pas echt goed op bedrijfstemperatuur na een km of 25/30
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 340 DL S6
volvofiel;58801 schreef : Niet elke 340 heeft dat trouwens. Er zijn er wat bij die het metertje niet recht omhoog hebben, maar op een derde of een kwart. Toch is in alle gevallen de motor warm. Pas als de meter echt niet omhoog komt maar stug blijft staan als waar 'ie stond heb je kans dat de thermostaat stuk is.
kleine aanvulling, dan is het motorkoelwater op temperatuur, een betere indicatie voor een warme motor is motorolie op bedrijfstemperatuur echter vanaf de fabriek is er geen olietemperatuurmetertje geleverd., je motor is pas echt goed op bedrijfstemperatuur na een km of 25/30
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2008 18:16 #714246
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 DL S6
Nou ik heb hem vandaag bekeken, en heb hem mee naar huis genomen. De auto is, vind ik, in erg goed staat. Op een paar roestplekjes in de achterste wielkassen na, en een blaasje onder het raam, heb ik geen roest kunnen ontdekken. Onder de auto is ook alles in orde. (ook de balk vooraan). Het enige mankement is dat de auto geen kilometers meer optelt. De snelheid geeft hij wel goed aan. En als je het stuur draait, hoor en voel je dat het een beetje schuurt. Een rubber misschien dat vervangen moet worden? Ook de automaat zoemt rustig. Wat een comfoor voor een 21 jarige auto. Daar kan mijn vorige suzuki swift niet aan tippen.
Ik heb foto's, alleen weet ik niet hoe ik deze moet plaatsten op het forum. Mochten jullie dat leuk vinden natuurlijk.
Nogmaals erg bedankt voor de reacties.
Ik heb foto's, alleen weet ik niet hoe ik deze moet plaatsten op het forum. Mochten jullie dat leuk vinden natuurlijk.
Nogmaals erg bedankt voor de reacties.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2008 20:13 #714277
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 340 DL S6
Gaan we je vaker zien hier nu je een 340 hebt?
Foto's plaatsen kan heel makkelijk, maak een account aan op www.photobucket.com , daar kun je je foto's uploaden en via een link hier plaatsen.
Ik ben benieuwd naar de foto's, en veel plezier met je Volvo!

Foto's plaatsen kan heel makkelijk, maak een account aan op www.photobucket.com , daar kun je je foto's uploaden en via een link hier plaatsen.
Ik ben benieuwd naar de foto's, en veel plezier met je Volvo!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2008 21:16 #714299
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 DL S6
Ik denk dat ik hier nu wel vaker te vinden ben inderdaad 
Ik zal ff kijken of het lukt met photobucket.
Dankjewel, tot noch toe doet hij het prima. Op de knipperende lichten na, maar daar heb ik naar gevraagd op het forum. Zal wel een relais zijn ofzo.

Ik zal ff kijken of het lukt met photobucket.
Dankjewel, tot noch toe doet hij het prima. Op de knipperende lichten na, maar daar heb ik naar gevraagd op het forum. Zal wel een relais zijn ofzo.
Moderators: Mark Smeets