Slooppremie
- V300 register
- Verbannen
-
Ed Varioraket;60228 schreef : Het gaat in dit geval dan wel niet over Den Haag, maar Amsterdam, de essentie blijft gelijk: oppassen voor die bomenknuffelende Prius-maffia.
Ik mag die Jort Kelder wel:
www.jortkelder.nl/2008/05/binnenstad_classicvrij.php
Veel gekker moet het toch ni?t worden!
:crazy2:
H? Ed, Grapraket, de opruimpremie is van de gemeente Den Haag, Amsterdam komt niet verder dan weigeren van auto's van boven een bepaalde leeftijd. Eigenlijk verwerpelijk acties, tenzij je in een regeling kan vallen en van een bepaalde auto afwilt......................................................................
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Goh liefde voor zo'n auto dan hoor.
Dan gooi je er toch een gare 4-bak onder zodat je een 5-bak aan een liefhebber kan geven? En dan gooi je er een lelijk interieur van de sloop in zodat het goede interieur nog een plek kan vinden in een auto die dat nodig heeft..?
Al zou ik er 1000 euro voor krijgen - dan nog breng ik mn 340 niet weg.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;61611 schreef : @Paul;
Goh liefde voor zo'n auto dan hoor.
Dan gooi je er toch een gare 4-bak onder zodat je een 5-bak aan een liefhebber kan geven? En dan gooi je er een lelijk interieur van de sloop in zodat het goede interieur nog een plek kan vinden in een auto die dat nodig heeft..?
Al zou ik er 1000 euro voor krijgen - dan nog breng ik mn 340 niet weg.
Voor 1000 euro mag je mijn 343 wel hebben hoor!
- V300 register
- Verbannen
-
- Arnoud Kusters
- Nieuw lid
-
Gas in laten bouwen door gebr Orsouw Eindhoven, dan ben je overal vanaf en is ook nog milieuvriendelijk.Erik;55857 schreef : Ik zou gewoon het chasisnummer verwisselen met een echte sloper:yeah:. Dan heilig je toch ook het doel van minder oude auto's op de weg. Wat wordt het trouwens een saaie stad dat Den Haag met al dat nieuwe blik met lichtgewicht (hol) plastic. Is dat om goede indruk op bezoekers (andere regeringsleiders) te maken?
Overigens: voor die gouden koets en die benzineslurpende bakken van het koningshuis dan ook de slooppremie.
Een blije 340rijder op gas.
- V300 register
- Verbannen
-
Een nieuwe LPG-rijder.
- V300 register
- Verbannen
-
Een LPG fanaat.
- V300 register
- Verbannen
-
Nou weet ik wel dat er onderdelen aanzaten die anderen ook hadden willen hebben, maar dat overnemen is altijd zo'n probleem niet? (Zie de onderdelen veiling van de club onlangs.)
Welnu, de gemeente Den Haag is gek op mijn onderdelen en betalen er nog grof voor ook!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-