Slooppremie
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2008 20:29 #711084
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Slooppremie
Geen enkele 340 mag erin, want het ontwerp is van voor 1992.
Onzin, de gemeentes slaan door.
Onzin, de gemeentes slaan door.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2008 09:32 #711114
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Slooppremie
dat hele milieu-geneuzel is onzin, zien ze dan niet dat de ijstijd er weer aankomt?
Ze weten toch dat het niet uit te stellen is?
De wetenschap verteld ons dat na de ijstijd er een warme tijd komt en daarna weer een ijstijd.
De sterksten overleven en er groeien weer nieuwe organismen die uitgroeien tot intelligente wezens en het hele plaatje begint weer opnieuw.
We zitten nu nog in een goede periode, over een paar duizend jaar gaat het pas mis en wat intresseert ons dat nu al dan?
Ik bedoel, ik verwacht niet dat ik ouder wordt dan 80 ofzo... dus dan ben ik allang pleitos en wie dan leeft, wie dan zorgt.
Wat een bullshit met dat regeltjes speciaal voor het milieu, het is allemaal nepperij en geldklopperij. En NL loopt achteraan en heeft het slechtste milieu volgens de laatte cijfertjes... whaha... en die scheepswerven in India dan? waar ze de zooi zo in de zee laten lopen? haha.. die zijn milieubewust...
Ze weten toch dat het niet uit te stellen is?
De wetenschap verteld ons dat na de ijstijd er een warme tijd komt en daarna weer een ijstijd.
De sterksten overleven en er groeien weer nieuwe organismen die uitgroeien tot intelligente wezens en het hele plaatje begint weer opnieuw.
We zitten nu nog in een goede periode, over een paar duizend jaar gaat het pas mis en wat intresseert ons dat nu al dan?
Ik bedoel, ik verwacht niet dat ik ouder wordt dan 80 ofzo... dus dan ben ik allang pleitos en wie dan leeft, wie dan zorgt.
Wat een bullshit met dat regeltjes speciaal voor het milieu, het is allemaal nepperij en geldklopperij. En NL loopt achteraan en heeft het slechtste milieu volgens de laatte cijfertjes... whaha... en die scheepswerven in India dan? waar ze de zooi zo in de zee laten lopen? haha.. die zijn milieubewust...

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2008 17:42 #711139
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Slooppremie
inderdaad, van de welvarende burger word verwacht dat hij 3/4 van zijn salaris (uiteindelijk) dumpt bij het rijk, wat zich vervolgens met al die centen uitleeft als een kind in een snoepwinkel, alles kan en alles mag. 2 jaar geleden via een installatiebedrijf een 9 meter brede schotel geplaatst op een bunker bij vliegbasis soesterberg, de bunker werd een hypermodern uitgerust kantoor met eigen sateliet verbinding voor de marechausse, uiteindelijk heeft het project miljoenen gekost, en hoorde een klein maandje terug dat het pand inmiddels al weer leeg staat omdat het overbodig bleek. de cirkel van ijstijd naar ijsloze tijd is er een van 10.000 jaar., en van toen kunnen ze ook niets meer bewijzen dan een paar stenen die met de gletsjers meegevoerd zijn, logisch want ijs smelt als het warmer is. al die milieutoestanden, big deal de natuur is keihard en zal vast wel overleven. moet je eens kijken wat voor troep er uit een vulkaan komt als deze uitbarst, kun je met geen 100.000.000 auto's tegenop.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2008 17:46 #711140
door 16673-dummy
Een flinke vulkaanuitbarsting kan wel zorgen voor een wereldwijde temperatuurdaling.
Nederland is heel fijn bezig met het Kyoto-protocol, maar het lijkt erop dat ze het milieu als smoesje gebruiken voor extra inkomsten.
Ik zie ze er ook nog wel voor aan dat er straks g??n vrijstelling voor oldtimers komt bij de kilometerheffing.
Als landen zoals China nu eens een milieubeleid gaan voeren...:no_comment:
Nederland is heel fijn bezig met het Kyoto-protocol, maar het lijkt erop dat ze het milieu als smoesje gebruiken voor extra inkomsten.
Ik zie ze er ook nog wel voor aan dat er straks g??n vrijstelling voor oldtimers komt bij de kilometerheffing.
Als landen zoals China nu eens een milieubeleid gaan voeren...:no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-06-2008 18:42 #714493
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Slooppremie
Ja, ja. Maar als ze nu nou eens die opruimpremie zouden aanbieden voor mijn 5-bak.
Dit oud, en vervuilend, bakje begint me nu echt op m'n zenuwen te werken. Opruimpremie zou inderdaad zeer welkom zijn!
Dit oud, en vervuilend, bakje begint me nu echt op m'n zenuwen te werken. Opruimpremie zou inderdaad zeer welkom zijn!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-06-2008 19:19 #714497
door V300 register
Mag ik dan de 5-bak voor een klein prikkie overkopen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2008 22:23 #714513
door 16673-dummy
Geldt die premie alleen voor de Randstad?
'Mwoh, die boeren hebben toch geen oud spul':no_comment:
'Mwoh, die boeren hebben toch geen oud spul':no_comment:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2008 22:24 #714514
door 16673-dummy
Ho, ik zie 't antwoord net staan. Weer niet goed gelezen:f
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-06-2008 22:28 #714692
door V300 register
Nop, moet de auto inleveren in rijdende staat met de onderdelen die er aan horen.
(Seseinniegek...)
Ovlov 3.6L;59481 schreef : Mag ik dan de 5-bak voor een klein prikkie overkopen?
Nop, moet de auto inleveren in rijdende staat met de onderdelen die er aan horen.
(Seseinniegek...)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2008 20:24 #717679
door V300 register
Dit zegt Jort
Het gaat in dit geval dan wel niet over Den Haag, maar Amsterdam, de essentie blijft gelijk: oppassen voor die bomenknuffelende Prius-maffia.
Ik mag die Jort Kelder wel:
www.jortkelder.nl/2008/05/binnenstad_classicvrij.php
Veel gekker moet het toch ni?t worden!
:crazy2:
Het gaat in dit geval dan wel niet over Den Haag, maar Amsterdam, de essentie blijft gelijk: oppassen voor die bomenknuffelende Prius-maffia.
Ik mag die Jort Kelder wel:
www.jortkelder.nl/2008/05/binnenstad_classicvrij.php
Veel gekker moet het toch ni?t worden!
:crazy2:
Moderators: Mark Smeets