nieuwe regels veiligheidsgordels achterin per 1 mei 2008?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Dutchie;53936 schreef : [mod]Erik, dit is een serieus topic, dus laten we het ook een beetje serieus houden
Post verplaatst naar Thread zonder onderwerp .[/mod]
Hoi Harry,
Het is goed dat je de topics in de gaten houd en vooral de kwaliteit bewaakt. Ik heb een plaatje van mensen die in de auto een gordel dragen geplaatst en vind dit nu bij een topic terug waar het niet aansluit bij het verhaal.
Ik vind het nu verwarrend worden. Ik wil me aan de regels houden, maar tast nu in het duister over de criteria. Kun je me aangeven hoe jij dit nu beoordeeld hebt en welke dingen dan wel en niet in een zogenaamd serieus topic passen???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Voor een 340 is dat overigens niet per definitie 3. Als je kinderen hebt kun je er wel 4 op kwijt....
Och ja krom. Hetzelfde was bij mij je wagen is afgekeurd. Je gordels achter zijn niet goed meer.... Maar ik kan hem zo wel even goed keuren.... Knip knip met een schaar gordels weg, gordel houders er even snel uitgedraaid resultaat goedgekeurd.
En dit alles omdat er op de gordel achter wat miniscule pluisjes zaten.... Wat is nu veiliger geen gordel of een gordel met miniscule pluisjes....
De regel is namelijk, als ze er van voor 90 inzitten moeten ze goed zijn, maar ze hoeven er niet in te zitten....
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het was ook haast onvoorstelbaar om ?lle auto's tot gordelmogelijkheid te verplichten.
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
antiekeradio;54171 schreef : de set met achtergordels voor een 300 serie heeft als het goed is wel degelijk een heupgordel voor de midden zitplaats.
Klopt, alleen heb ik de heupgordel onder de bank verstopt
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-