Effe voorstellen
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;52259 schreef : Metallica rules big time, ook in een 300.
Mocht je een leuke anekdote hebben over de periode bij Volvo Car (jij of je broer), schroom je niet om die op te schrijven en naar ons te sturen. Leuk voor in het clubblad, de Volvoice, die je (sinds kort) automatisch ontvangt als je lid bent!
Zal m'n broer 'ns opporren! Ik heb er zelf niet zo lang gewerkt, hij veeeel langer!
grtz,
Rick
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als er nog meer zijn; zeg dat vooral niet, dat heeft als gevolg alleen maar waardevermindering:D
- V300 register
- Verbannen
-
Rick
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
metallicus;52239 schreef : Bedankt voor 't warme welkom hier! Inderdaad gaan velen van klein naar groot... Ik dus niet (ben ook altijd een beetje tegendraads geweest).
Rick
Sommigen van ons zijn ook eens naar groot gegaan om weer terug te keren naar klein. Ik herinner mij nog als de dag van gisteren, het moet midden jaren 90 zijn, dat ik dacht van; 'wat doe ik in deze wagen?' Dat was een 240. Heb het een half jaar gedaan. Het is even leuk maar de ruimte die je over hebt heb je niets aan en alles wat groter is is duurder. En als je bij de winkel wil parkeren en als je....
Hoe langer je 300 rijdt hoe vertrouwder je er mee wordt. En dat is wel fijn. Ik weet waar ik aan toe ben. Het is net als met mijn vrouw die ik al 28 jaar ken. Ik wil geen ander want je weet maar nooit....:humor:
Mijn zoon zie laatst; 'ik kan mij eigenlijke geen ander dashboard herinneren dan deze. Er waren wel anderen en heb hem even geholpen. Maar dat was kortstondig.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-