Clubmagazijn: haalbaar project?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb best een uurtje per dag over, maar school gaat toch echt voor, dat vind ik toch ?ven iets belangrijker dan de V3C.
Is er eigenlijk wel een gepensioneerd V3C-lid?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kans dat je dan door de bomen het bos niet meer ziet, maar dat zou een oplossing kunnen zijn.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik ben het er ook mee eens dat de marges nu niet groot zijn op de onderdelen. Ik zie het wel veranderen, getuige de stijgende prijzen voor electrische raamopeners, tweedehands EMVK's, de zeldzaamheid van oud type schermen etc. Bij goed management is het denk ik haalbaar om samen met nieuwe onderdelen (gasveren, kleine beurtsetjes, remcylinders etc.) de boel draaiend te houden.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik even terug denk aan de discussies van de afgelopen maanden dan denk ik in ieder geval aan:
- variomatic
- EMVK
- tacholrelais
- dat intrigerende electronische onderdeeltje ter grootte van een pakje sigaretten op de binnenkant van het linker spatbord (geen idee waar het voor dient)
- spatborden en/of wielkastranden
-ruiten (zeker de gekleurde)
Niet echt omvangrijke onderdelen maar wel heel belangrijk. En daar wil ik ook graag een financiele bijdrage aan leveren.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
eipmiw;48946 schreef : Een heel andere benadering zou kunnen zijn dat we vaststellen wat de ECHT zeldzame of unieke onderdelen aan de de 300 serie zijn en dat we met zijn allen ons best doen om in ieder geval die veilig te stellen. Je moet er toch niet aan denken dat er nu variomatics als oud ijzer worden geplet ofzo.
Als ik even terug denk aan de discussies van de afgelopen maanden dan denk ik in ieder geval aan:
- variomatic
- EMVK
- tacholrelais
- dat intrigerende electronische onderdeeltje ter grootte van een pakje sigaretten op de binnenkant van het linker spatbord (geen idee waar het voor dient)
- spatborden en/of wielkastranden
-ruiten (zeker de gekleurde)
Niet echt omvangrijke onderdelen maar wel heel belangrijk. En daar wil ik ook graag een financiele bijdrage aan leveren.
+ plaatwerk
+ raamranden
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dan heb je een magazijn en bemaning en goede service!!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wie hier serieus werk van wil maken wil ik bij deze uitnodigen om dit tijdens de ALV (rondvraag) in vergadering te brengen. Dat is meteen een goede gelegenheid om de interesse van de leden voor zo'n samenwerking te peilen, en er kunnen dan ook gelijk afspraken gemaakt worden voor nader overleg.
graag GEEN contact zoeken met dafhobby over dit onderwerp voor die tijd; dat geeft alleen maar een zooitje zoals destijds met de rubbergroothandel.
(in ieder geval niet namens de club)
Groetjes Wouter