Vakantie-topic 2008
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ik zat eerst te dubben of ik wel met m'n 340 op vakantie zou gaan of een andere (nieuwere) auto aan te schaffen.
nu gaan we toch met de 340 naar zuid frankrijk rijden. lekker op het gemakje.

waar moet je trouwens allemaal rekening mee houden als je met zo'n auto op vakantie gaat?
Dit word mijn eerste vakantie dat ik zelfstandig met de auto op vakantie ga.
gr, michael
- V300 register
- Verbannen
-
Slangetjes e.d. zijn altijd handig

- V300 register
- Verbannen
-
kapiteijn;45405 schreef : waar moet je trouwens allemaal rekening mee houden als je met zo'n auto op vakantie gaat?
Dit word mijn eerste vakantie dat ik zelfstandig met de auto op vakantie ga.
gr, michael
IRK+ van de ANWB. Hoef je geen gereedschap mee te nemen.. :yeah:
(Recht op vervangend vervoer, dus ideaal)
- V300 register
- Verbannen
-
Nee, ook de ANWB blijft van mijn auto af.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
danpy;45414 schreef : En dan maar wachten, en in het Frans uitleggen dat ie stuk is, en hopen dat ze hem niet verder mollen.
Nee, ook de ANWB blijft van mijn auto af.
In de zomervakantie zijn daar ook Nederlandse wegenwachten, kom je er dus niet uit met een Fransman, dan kunnen ze die Nederlanders opbellen

- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;45128 schreef : @ wors:
Je kunt "inlandsvegen" 45 volgen van iets boven G?teborg tot aan het noorden. Geweldige route. Cross je net zo hard overheen als de kustweg, waar je immers ook maar 90 mag rijden. Het slingert alleen iets meer op de kaart, in real life zijn het veelal lange rechte wegen. Je slaat de industriesteden langs de kust over en je komt langs bossen, bossen en nog eens bossen, tot je in het noorden bent. Ik kan niet wachten tot dit plan werkelijkheid wordt. Nu nog even gaan bepalen welke auto ik het beste in kan gaan zetten.
Als je het leuk lijkt dat er nog een aantal 340's achter je aan karren.. zoiets lijkt me iniedergeval heel leuk.
- V300 register
- Verbannen
-

Een spoedritje naar de Noordkaap zit er dus niet in. Ik wil dat ook op mijn gemak met de camper (Fiat 238 uit 1976) doen. En die is nog lang niet klaar..

- V300 register
- Verbannen
-
Lijkt me prima natuurlijk!slb_340;45432 schreef : Als je het leuk lijkt dat er nog een aantal 340's achter je aan karren.. zoiets lijkt me iniedergeval heel leuk.
Heb er ook al over nagedacht om er een krankzinnig snelle tocht van te maken in m'n eentje. Elke dag ontzettend veel rijden 2 uur rijden, 15 min stop, 2 uur rijden, 15 min stop, etc, etc. (wel slapen natuurlijk) Ben benieuwd hoe snel je er dan bent! :wtf:
Afijn...ik praat er wel zo mooi over, maar alles blijft onder voorbehoud, het is iig een droom die ooit werkelijkheid moet worden. Ben sowieso een laatste-minuut-planner en ik merk dat er binnen m'n vriendengroep ook al andere idee?n zijn voor de vakantie. Even afwachten dus...
@ Noot, ik ben anderhalf jaar geleden in dezelfde regio geweest, alleen dan iets meer naar rechts op de kaart, langs het Comomeer naar Liechtenstein. Hier op de top ergens bij de grens met Zwitserland: