R-sports binnen de club
- V300 register
- Verbannen
-
Dus binnenkort is er een r-sport meer!
gr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Je hebt originele R-sports: 343's of hele vroege 360's (met nogsteeds spijltje in de ruit enz.) volledig R-sport uitgevoerd van fabriek af...100 stuks in totaal.
En 300's met R-sport pakket. Dus al heb je een hele vroege 360 of 343 DLS/GLS, dan heb je "slechts" nog een imitatie, ook al istie 100% gelijk.
Maar alsnog heb je een heel zeldzaam pakket waar je best trots op mag zijn. 't Is zeker niet de allersnelste set (je kunt ook voor 45'ers gaan enzovoorts) maar het is zeker uniek
- V300 register
- Verbannen
-
Ja joh? Is er motorisch gezien tussen een vroege 360 of 343 DLS/GLS en originele R-sport uitvoering geen verschil?Pistonpen paultje;73653 schreef : En 300's met R-sport pakket. Dus al heb je een hele vroege 360 of 343 DLS/GLS, dan heb je "slechts" nog een imitatie, ook al istie 100% gelijk.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;73653 schreef : (je kunt ook voor 45'ers gaan enzovoorts)
45'ers?? Wat is dat?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik bedoelde eigenlijk ook dat ik de set erop zette, niet zoals die 343 in dit topic wat overigens een heeeeeeeele mooi auto is!
Ik zet ze erop met die 40ers en op z'n tijd zullen er 45ers opkomen of zelfs nog groter, maar weet niet of dat gaat werken.
Gepaard met andere motormodificaties.
gr.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
haha, neeeeeeeeeeeeee tuurlijk niet.:humor: Ik houdt het spruitstuk lekker fijn orgineel.
- V300 register
- Verbannen
-
Tot en paar maanden geleden wist er niets van af.
Die Witte vindt ik en pracht auto. :yummie:
Hans
- V300 register
- Verbannen
-
I quotePistonpen paultje;73653 schreef : Je hebt originele R-sports: 343's...100 stuks in totaal.
En 300's met R-sport pakket. Dus al heb je een hele vroege 360 of 343 DLS/GLS, dan heb je "slechts" nog een imitatie, ook al istie 100% gelijk.