R-sports binnen de club
- V300 register
- Verbannen
-
groet constant
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: Bedankt Steven, ik heb 'm'n ding gedaan'

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;43307 schreef : Die vraagprijs mag dan hoog lijken, maar ik heb die auto gezien en hij is het dubbel en dwars waard.
Ik zeg ook niet dat ie duur was, maar dat het zo'n hoop geld is. En zoveel heb ik er niet voor over. Voor de rest ben ik het met je eens, ik ben ook niet zo'n liefhebber die elke avond even voor het slapen gaan nog even aan de auto gaat ruiken

- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;43279 schreef : Helaas geen reactie uit de club, maar bedenk ook dat - wat vroeg ie ook alweer, 3200 ofzo? - een hoop geld is... Ik hoefde 'm ook niet :nono:
Edit: Bedankt Steven, ik heb 'm'n ding gedaan'
Je moet je ding nog ff afmaken. Hij staat er nog, hij heeft een advertentie toegevoegd om te zeggen dat die andere advertentie weg mocht. :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;43428 schreef : Je moet je ding nog ff afmaken. Hij staat er nog, hij heeft een advertentie toegevoegd om te zeggen dat die andere advertentie weg mocht. :crazy2:
:wtf::wtf2::hmmz::flame::f
Hoe moeilijk is het nou om een mailtje naar mij te sturen... Maar goed, dit is ook een manier van doen..... Fijn dat je het ff zegt, ik heb 'm'n ding' nu echt afgemaakt :+
- V300 register
- Verbannen
-
Wat is ie goed terecht gekomen! Check onderstaande pagina. Ik kwam er terecht via een filmpje op YouTube, die staat ook onderaan de pagina gelinkt:
www.volvo300.dk/Volvo%20343%20R-sport%20no5.htm
Ik kan er niks van lezen, maar het lijkt erop dat ie 'm goed onder handen heeft genomen.
Commentaar op Youtube bij het filmpje: "Did you know when he bought the car there was a dead mouse in the air filter?" Whaha.
Wat ik niet snap: die tekeningen op het dak?!
- V300 register
- Verbannen
-
[youtube]KBrhae3CZ4U[/youtube]
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-